تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکسین البرز با 6 گل جشن قهرمانی گرفت / خط و نشان اکسینی ها برای رقبا در مرحله دوم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اکسین البرز با 6 گل جشن قهرمانی گرفت / خط و نشان اکسینی ها برای رقبا در مرحله دوم استان‌ها > البرز - اکسین البرز با به ثمر رساندن 6 گل مقابل یاران غدیر هشتگرد در یک بازی خانگی جشن صعود گرفت.

توحید وانشانی/ خبرآنلاین البرز، عصر امروز دیدار دو تیم اکسین البرز و یاران غدیر هشتگرد در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با برد پر گل اکسین همراه بود تا قهرمانی و صعود خود به مرحله بعد مسابقات را با 6 گل جشن بگیرند.
در این دیدار که در ورزشگاه انقلاب کرج و به میزبانی تیم اکسین البرز برگزار شد، اکسینی ها که دو هفته مانده به پایان مسابقات صعود خود به مرحله دوم مسابقات را مسجل کرده بودند با خیال آسوده پا در این دیدار گذاشتند و از طرف دیگر با توجه به سقوط تیم یاران غدیر هشتگرد به دسته پایین‌تر که با کسب نتایج ضعیف پیش‌ازاین مشخص‌شده بود، دیدار این دو تیم هم استانی در هیاهوی کمتری برگزار شد.
تیم اکسین البرز که با حمایت‌های مالک این باشگاه حمید طاهری پور کار خود را از ابتدای فصل در البرز آغاز کرد و با مدیریت اسماعیل حیدرپور مدیرعامل این باشگاه، و تلاش‌های کادر سرپرستی و فنی این تیم توانست مزد زحمات خود را ببیند.
با تشخیص کادر فنی اکسین البرز در این دیدار با بازیکنان جوان خود پا در این بازی گذاشت و به بیشتر بازیکنان ثابت و باتجربه خود استراحت داد تا این بازیکنان آمادگی خود را برای مرحله بعد مسابقات حفظ کنند.
در این دیدار شاگردان فیروز کریمی و علی لطیفی بازی را هجومی آغاز کردند و توانستند پس از ایجاد چند موقعیت گل زنی در دقیقه 28 با ضربه علی امیری به گل اول خود دست یابد و در ادامه روند گل زنی‌های اکسین ادامه یافت تا درنهایت این دیدار با 6 گل به سود اکسین البرز به پایان برسد.
در این دیدار علی امیری درمجموع توانست 4 گل از 6 گل تیم خود را به ترتیب در دقایق 28، 33، 75 و 1+90 به ثمر برساند. همچنین امیرحسین سلامت در دقیقه 62 و ابوالفضل کریمی در دقیقه 62 دیگر گل‌های این تیم را به ثمر رساندند.
با احتساب این نتیجه اکسین البرز 37 امتیازی شد و با کسب رتبه نخست گروه «الف» به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست‌یافت.
اسامی بازیکنان تیم اکسین البرز در این دیدار:
سعید رازانی - فرشید علی پور(محمدحسن) - سعید اسماعیلی - مصطفی باقری‌ها(آرمان اسدی) - اصغر نادعلی - محمود شفیعی - محمد محمدی - ابوالفضل کریمی - علی امیری - امیرحسین سلامت - علی کاظم لو(حسین تارتار)



چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 04:51:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن