تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820377701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسیس واحد پرورش گوسفند ایران در در ارمنستان/ آمادگی صادرات سالانه 500 تن عسل موم دار و 100 تن شهد طبیعی به روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایانا: به استناد یادداشت تفاهم دوازدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و فدراسیون روسیه که در 12 نوامبر سال 2015 در مسکو صورت گرفت، تلاش بر این است تا زمینه های های صادرات محصولات عسل، گوشت سفید طیور، تخم مرغ نطفه دار و جوجه یکروزه را به کشور روسیه و سایر کشورهای حوزه قفقاز فراهم شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، عدیل سروی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، با اعلام این خبر افزود: به استناد یادداشت تفاهم دوازدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه که در 12 نوامبر سال 2015 در مسکو صورت گرفت، تلاش ما بر این است تا زمینه های های صادرات محصولات عسل، گوشت سفید طیور، تخم مرغ نطفه دار و جوجه یکروزه را به کشور روسیه و سایر کشورهای حوزه قفقاز فراهم آوریم .
سروی با اشاره به پتانسیل های صادراتی استان در سال جاری افزود: ما این آمادگی را داریم که سالانه 15 میلیون قطعه جوجه یکروزه گوشتی، 20 میلیون عدد تخم مرغ نطفه دار و 30 هزار تن گوشت مرغ سالانه به کشور روسیه صادر کنیم.
این مقام مسئول همچنین با توجه به قابلیت ها وتوانمندی های منحصر به فرد استان در خصوص شهد وعسل نیز افزود: درصورت موافقیت و صلاح دید مسئولین و دست اندرکاران بخش کشاورزی قادریم سالانه 500 تن عسل موم دار و 100 تن شهد طبیعی به کشور روسیه صادر نمائیم .
این مقام مسئول در خصوص تفاهم نامه فی مابین کشورمان با ارمنستان نیز افزود: در سیزدهمین ...
[ مشاهده متن کامل خبر تاسیس واحد پرورش گوسفند ایران در در ارمنستان/ آمادگی صادرات سالانه 500 تن عسل موم دار و 100 تن شهد طبیعی به روسیه در شبکه خبری کشاورزی ایران ]

چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایانا]
[مشاهده در: www.iana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن