تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804502263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به همت دانشگاه آزاد کارآفرینان برتر استان سمنان تجلیل شدند+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به همت دانشگاه آزاد
کارآفرینان برتر استان سمنان تجلیل شدند+ تصاویر
آیین تجلیل از کارآفرینان برتر استان سمنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: کارآفرینان برتر استان سمنان تجلیل شدند+ تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نخستین جشنواره کارآفرینان برتر استان سمنان عصر امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و با حضور جمعی از مسئولان، مدیران و صاحب‌نظران عرصه تولید و دانشگاه در سالن آمفی‌تئاتر فرزانگان دانشکده عمران این واحد دانشگاهی برگزار و در آن از 50 کارآفرین برتر استان سمنان تجلیل شد. در این آیین که با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر استان سمنان و گسترش همکاری و ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار شد، کارآفرینان برتر در هفت بخش معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند. پیش از برگزاری آیین تجلیل از کارآفرینان برتر استان سمنان، سخنرانان جشنواره در بخش‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوع کارآفرینی و لزوم توسعه فرهنگ کارآفرینی در کشور پرداختند.



از دیدگاه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، خصوصیات کارآفرین جزء ویژگی‌هایی است که وی را از افراد عادی جامعه متمایز کرده است؛ شاهرخ رنجبربهادری، این خصوصیات را برشمرد و خواستار توجه به آن شد. مدیرعامل شرکت تولیدی عقاب‌افشان سمنان نیز یکی از برترین کارآفرینان استان سمنان بود که نام شرکتش بین برگزیدگان جشنواره نیز وجود داشت؛ عبدالله اکبری‌راد دیگر سخنران این جشنواره بود. وی با قرار گرفتن پشت تریبون و در نخستین کلام، تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی را در حوزه علم‌آموزی و ارتباط با صنعت به فال نیک گرفت. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان نیز از صنف دولتی‌ها، دیگر سخنران این جشنواره بود؛ اسماعیل غنیان با برشمردن برخی خصوصیات فرد کارآفرین، کارآفرینی را در جامعه امروز بسیار مهم دانست.



از نکات جالب توجه آیین تجلیل از کارآفرینان برتر استان سمنان، تضاد آرا و ارائه نقطه نظرات متفاوت سخنرانان برابر یکدیگر بود که به‌نوعی می‌توانست به‌عنوان ارائه‌دهنده راه و معرفی مشکلات نمود پیدا کند؛ اتفاقی که شاید در آیین‌هایی به این شکل می‌توان شاهد بروز آن بود. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز وقتی روی جایگاه قرار گرفت، حرف‌های متفاوتی برای حاضران در آستین داشت که مورد توجه حضار نیز قرار گرفت. از دیگر نقاط مثبت این جشنواره، می‌توان به انتخاب سخنرانان اشاره کرد که از سه قشر صنعتگر، دانشگاهی و مدیران دوایر دولتی مرتبط انتخاب شده بودند. دیگر مرد دولتی این آیین، ابراهیم محمودی مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان سمنان بود که با قرار گرفتن در جایگاه سخن گفت. این جشنواره اما میهمانی ناخوانده و جدید هم داشت؛ میهمانی که به‌عنوان سخنران به جایگاه دعوت شد، اما سخنانی به زبان آورد که به‌طور کامل متفاوت از دیگران بود. مدیرعامل شرکت نمک‌های باریوم و استرانسیوم آسیا و مسئول کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی سمنان خواستار تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه شد.

به هر شکل آیین، تجلیل و تقدیر از کارآفرینان برتر استان سمنان در محیطی صمیمانه و جوی دوستانه به محلی برای تقابل فکری سه ضلع توسعه کشور در این استان بدل شد؛ اتفاقی که شاید اگر با کار کارشناسی بیشتر و خروجی پخته‌تر همراه بود، می‌توانست نتایج اجرایی و عملی بسیار بهتری داشته باشد. در برگزاری این جشنواره، استانداری، جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت برق منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و شرکت تولیدی میهن یدک سمنان همکاری داشتند. جشنواره در دو بخش عصر با برگزاری کارگاه‌های آموزشی ادامه یافت و حاضران در جشنواره، در این کارگاه‌ها که با موضوعات کارآفرینی بر مبنای CAB، تبیین طرح کسب‌وکار و خلاقیت و نوآوری برگزار شد، شرکت کردند.

94/12/04 - 20:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن