تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805317644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقویان: مجلسی می‌خواهیم که مقابل گردن کلفت‌های داخلی بایستد/فساد فراگیر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نقویان: مجلسی می‌خواهیم که مقابل گردن کلفت‌های داخلی بایستد/فساد فراگیر شده است
یک استاد اخلاق گفت: صداوسیما دروغ می‌گوید، وقتی در خانه‌ای پدر دروغ بگوید، اعضای خانواده خبر را باید از همسایه بشنود، باید از خودتان بپرسید چرا ملت اخبار صدای آمریکا و بی‌بی‌سی را ترجیح می‌دهند.
حجت‌الاسلام ناصر نقویان در همایش صدای ملت که با نام «رویش اقتصادی حقوق شهروندی» سخنانش را با این مصرع که «مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش آغاز کرد» و گفت: ملت ایران مرغ زیرکی بود که مردی از جنس پیامبران آن را به سمت دل نازنینش روانه کرد منتهی هر نهالی کاشته می‌شود، آفت می‌گیرد گیاهان خودرو، خودمحور، خودنما عرضه و زیاده‌طلب اگر مجال رویش‌های هرزه‌گونه پیدا کند، اندک‌اندک جای نهال‌های حقیقی را خواهند گرفت به همین خاطر در دستان باغبان قیچی است که این علف‌های هرزه را بچیند. برخی فکر می‌کنند رد پای همه مشکلات را باید در آمریکا و اسراییل دنبال کرد، این‌ها متوجه رویش گیاهان هرزه در داخل نیستند، این بار موریانه‌ها موزی و جونده رشد کردند.
 
نقویان با اشاره به اینکه امروز به مدرس نیاز داریم، گفت: مدرس کسی بود که جلوی قلدری مثل رضاخان ایستاد و در پاسخ به این حرف که به او گفت پیرمرد از جان ما چه می‌خواهی، بگوید می‌خواهم تو نباشی. امروز ملت مثل شهید مطهری نیاز دارد که با عبا و امامه ساده و ذکری بلند واندیشه آزاد مقابل آخوندهای متحجر که او را به دلیل نوشتن کتاب حجاب و دعوت زنان به او حضور در اجتماع محکوم می‌کردند، یک تنه بایستد.
 
او گفت: امروز ما به تفکر بهشتی نیاز داریم که مقتدرانه اصل ۱۱۱ را در قانون اساسی بگنجاند؛ اصلی که به ما اجازه می‌دهد بالا‌ترین سطح مملکت را در صورتی که به انحراف کشیده شود، مورد سوال قرار دهیم و به او تشر بزنیم. ما به نماینده‌ای که به دنبال رانت باشد باشد، نیاز نداریم. به نماینده‌ای که درد ملت، بیکاری جوانان، گندزار فساد و فحشا و پشت در بیمارستان صف کشیدن ملت را نبیند، نیاز نداریم.
 
این مدرس اخلاق گفت: باید مقابل نمایندگان زیاده‌خواه در مجلس ایستاد؛ اینکه «مردم در گوشی در تاکسی، بازار و مجالس محفلی زمزمه کنند» در حالی که «رسانه ملی که باید صدای ملت باشد، اخبار را ندهد و دروغ بگوید» نمی‌خواهیم.
 
نقویان با تاکید بر اینکه صداوسیما دروغ می‌گوید، گفت: وقتی در خانه‌ای پدر دروغ بگوید، اعضای خانواده خبر را باید از همسایه بشنود، باید از خودتان بپرسید چرا ملت اخبار صدای امریکا و بی‌بی‌سی را ترجیح می‌دهند. ما یک سوال داریم مگر ممکن است مردم نظام خوب را قبول نداشته باشند. ملت را با فقر نگاه داشتن و ماهیانه ۴۵ هزار تومان صدقه دادن هنر نیست.
 
او گفت: ما می‌گفتیم درمان را رایگان کنیم، اما مگر می‌شود مافیای دارو را دور زد. ما باید به ملتی که ۸۰۰ تومان حقوق می‌گیرند و ۵۰۰ تومان کرایه خانه می‌دهند چه کنیم. آمار‌ها نشان می‌دهد ظرف یک سال، ۱۰ میلیون پرونده در دادسرا مختومه شده است؛ این یعنی ما پای ۲۰ میلیون جمعیت را در عرض یک سال به دادگستری کشیده‌ایم. فساد به خانواده‌های مذهبی هم کشیده شده است.
 
نقویان گفت: ما یک نهاد سالم در این مملکت نداریم؛ فساد فراگیر شده است؛ این مردم به دین معتقدند و از تبعیض‌ها ناراضی‌اند. از اینکه یک عده با یک تلفن مشکل‌شان حل شود، ولی خودشان ۱۰ سال در دالان‌های بروکراسی بروند و بیایند، خسته شده‌اند. هیچ ملتی از عدالت خسته نیست، چه برسد ملت مسلمان ما.
 
او گفت: ما نیاز به مجلسی داریم که نماینده‌اش نه تنها مقابل گردنکشی‌های خارجی که در مقابل گردن کلفت‌های داخل بایستد. مردم ما باید مطمئن باشند که مالیات‌ها از همه گرفته می‌شود؛ نه فقط از کارمند ضعیف درحالی که رییس دفتر فلان آقا، خانه ۱۸ میلیاردی‌اش در برج فرمانیه باشد.
 
نقویان در خاتمه به ادعای حمایت رسانه‌های خارجی از برخی کاندیدا‌ها اشاره کرد و گفت: در زمان پیامبر می‌گفتند ریشتان را نتراشید و فقط سبیلتان را بتراشید، اما بعد در زمان حضرت علی (ع) که شرایط تغییر کرده بود، گفتند هیچکدام ایرادی ندارد. امروز نیز آن (نقل و قول امام که می‌گفت ببینید آمریکا و انگلیس از چه کسی تعریف می‌کند و پشت آن نباشید) تغییر کرده است امیدواریم برخی از مسئولان که در گوششان پنبه‌های سنگین است بشنوند و متوجه باشند.


منبع: خبرآنلاین


۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن