تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819891796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاندیدای اصولگرای مجلس خبرگان رهبری گلستان: وحدت شیعه و سنی در گلستان محصول 30 یا 40 سال گذشته نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: کاندیدای اصولگرای مجلس خبرگان رهبری گلستان:
وحدت شیعه و سنی در گلستان محصول 30 یا 40 سال گذشته نیست
کاندیدای اصولگرای مجلس خبرگان رهبری استان گلستان گفت: وحدت شیعه و سنی در این استان هزارساله است و محصول 30 یا 40 سال اخیر نیست.

خبرگزاری فارس: وحدت شیعه و سنی در گلستان محصول 30 یا 40 سال گذشته نیست



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله حسین‎علی سعدی امشب در جمع مردم شرق استان گلستان اظهار کرد: تقریب بین مذاهب شعار مهم بنده در این دوره از انتخابات است و باید دنبال وحدت واقعی بین مذاهب باشیم. وی تصریح کرد: یکی از مولفه‎های وحدت، نظریه‎پردازی در مشترکات فقهی بین مذاهب است که من حدود 10 سال در این زمینه مطالعه و تدریس و راهنمای رساله دکتری در این زمینه داشتم. وحدت بین شیعه و سنی در گلستان وحدتی با قدمت یک‎هزار ساله است کاندیدای اصولگرای مجلس خبرگان رهبری استان گلستان گفت: وحدت بین شیعه و سنی در استان گلستان وحدتی با قدمت یک‎هزار ساله است و خوشبختانه در این منطقه نزاع فرقه‎ای نداشتیم و این وحدت برای 30 یا 40 سال اخیر نیست. سعدی همچنین با اشاره به مقام و موقعیت زن در قرآن به تبیین جایگاه آسیه همسر فرعون پرداخت و یادآور شد: ظلم‎ستیزی در برابر طاغوت، مسئولیت‎پذیری در برابر اجتماع و دفاع از نبی خدا سبب گشت که قرآن ایشان را به عنوان الگو معرفی می‎کند. امام جمعه غرب تهران به جایگاه مریم دختر عمران پرداخت و گفت: ویژگی عفت و پاکدامنی مریم است که قرآن ایشان را به عنوان الگوی زنان نام می‎برد اما فاطمه (س) هم در خصیصه عفت و پاکدامنی و هم در زمینه دفاع از ولایت بهتر از هر دو عمل می‎کند. سعدی ادامه داد: سیره فاطمه زهرا(س)، سیره ماموم معصوم است و چون معصوم است، عمل‎اش، قول‎اش و سیره آن حضرت در این مدت 70 و چند روزه مهم و حجت است. دانشیار دانشگاه امام صادق (ع) تأکید کرد: شرایط اجتماع گاهی اقتضا می‎کند که امام به علت برخی از محذورات سیاسی سکوت کند، اما تکلیف مأموم چیز دیگری است؛ در نماز جماعت بر امام جماعت نمی‎شود مقدم شد، اگر امام جماعت قیام کرد اما خواص تکلیف‎گریز و بی‎بصیرت در صف اول قعود کردند، رابطه امام با مأموم قطع و جماعت باطل می‎شود. وظیفه امروز خبرگان حمایت و صیانت از رهبری است وی اضافه کرد: خواص جامعه باید با امام هماهنگ باشند؛ حضرت فاطمه (س) آموخت اگر خواص قعود کردند و رهبر را تنها گذاشتند، تکلیف خواص ساقط نیست و باید بر خواص بی‎بصیرت نهیب زد که همراه امام شوند. کاندیدای اصولگرای مجلس خبرگان رهبری استان گلستان به وظیفه اصلی مجلس خبرگان در قانون اساسی پرداخت و گفت: وظیفه امروز ما حمایت و صیانت از رهبری است و این نیاز به فریاد بحول‎الله عموم مردم، در هفت اسفند در پای صندوق‎های رأی است، باید با گفتمان جدید از انقلاب حمایت کنیم ما نیاز به چرخش نخبگانی قدرت داریم.

94/12/04 - 19:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن