تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820035898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیکاری و تورم از بزرگ ترین مشکلات کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس مجلس شورای اسلامی نقطه ضعف کشور را در مسائل اقتصادی دانست و گفت: اکنون کشور با بیکاری و تورم شدید دست و پنجه نرم می کند که از بزرگ ترین مشکلات کشور است.
به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی با حضور در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(ع) در جمع مردم منطقه پردیسان قم با اشاره به اینکه یکی از برکات نظام وجود عقاید و آرا مختلف است، گفت: اظهار نظرات و ارائه سلایق برای کشور خوب است.
رئیس قوه مقننه با تأکید بر اینکه کشور در ۳۷ سال گذشته فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است گفت: یکی از کارهای مهم شناختن و آسیب شناسی نقاط ضعف و قوت است.
وی راز موفقیت جمهوری اسلامی را نفوذ اندیشه روحانیت و منویات اهل بیت(ع) دانست و اظهار داشت: یکی از مشکلات ما مسئله هسته ای بود که با تدابیر رهبری و همت مردم به نتیجه رسید.
لاریجانی نقطه اتکا و قوت نظام را مرجعیت و آرمان های امام و رهبری دانست و گفت: در شرایط کنونی باید به دنبال تعیین مسیر آینده باشیم و چراغ راه ما توجه به ارزش ها و تبعیت از نظام ولایت فقیه است.
نماینده مردم قم در خانه ملت با بیان اینکه در برخی مقاطع با وحدت کلمه به پیروزی و توفیق رسیدیم گفت: آنچه که قابل انکار نیست وجود نقاط ضعف در مسائل اقتصادی کشور است و چرخه اقتصادی ما با وجود پیشرفت هایی که داشته ایم معیوب است.
لاریجانی با تأکید بر اینکه ...
[ مشاهده متن کامل خبر بیکاری و تورم از بزرگ ترین مشکلات کشور است در تابناک ]

سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن