تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820873755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلانی: حمایت از لیست ائتلاف اصولگرایان از ورود نامحرمان به مجلس جلوگیری می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اصلانی:
حمایت از لیست ائتلاف اصولگرایان از ورود نامحرمان به مجلس جلوگیری می‌کند
عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه تهران گفت: دشمن تلاش می‌کند تا در هر انتخابات نامحرمان را وارد عرصه سیاست و حکومت کند و بنابراین ملت ایران باید با چشمان باز از افراد ضدامریکایی حمایت کند.

خبرگزاری فارس: حمایت از لیست ائتلاف اصولگرایان از ورود نامحرمان به مجلس جلوگیری می‌کند



به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از ندای انقلاب، فیروز اصلانی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه تهران به شرایط حساس انقلاب اسلامی ایران در چندسال اخیر اشاره کرد و گفت: همیشه در مقاطع خاص به ویژه در زمان هر انتخابات کشور ما در در شرایط حساس قرار می گیرد که با تدبیر ملت شریف ایران این مراحل سرنوشت ساز با پیروزی پشت سر گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات واقعی در ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان پیوسته به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به کیان ملت ایران بوده اند و فضای انتخابات یکی از بهترین فرصت ها برای دخالت دشمنان در امور داخلی کشور بوده است.

اصلانی ادامه داد: دشمن که با پیروزی انقلاب اسلامی ضربه های سیاسی جبران ناپذیری را متحمل شده، در هر انتخابات با حمایت از افراد مورد تأیید خود تلاش دارد نامحران را در عرصه سیاست و حکومت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

وی تأکید کرد: ملت ایران باید چشمان خود را باز کند و از افرادی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب تفکر ضد امریکایی و انقلابی دارند حمایت کنند.

اصلانی به لیست ارائه شده توسط شورای ائتلاف اصول گرایان اشاره کرد و گفت: اغلب افرادی که در این لیست قرار دارند، نیروهای مخلص انقلابی هستند و می توان گفت غالب افراد این لیست بر خط انقلاب و آرمان های ملت ایران گام برمی دارند

وی ادامه داد: حمایت از این افراد انقلابی و ضدامریکایی در این لیست می تواند ضربه جدی به منافع امریکا و امریکا دوستان درایران و منطقه وارد کند و بنابراین حمایت از لیست ائتلاف اصول گرایان امری ضروری محسوب می شود.

اصلانی گفت: با توجه به شرایط فعلی و ضرورت اتحاد در میان اصولگرایان من هم از این لیست حمایت خواهم کرد.




94/12/04 - 14:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن