تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820419857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش ۲۰ درصدی تروریست های خارجی داعش


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کاهش ۲۰ درصدی تروریست های خارجی داعش
کاهش ۲۰ درصدی تروریست های خارجی داعش یک روزنامه انگلیسی در گزارشی از کاهش ۲۰ درصدی شمار تروریست های خارجی عضو گروه داعش در عراق و سوریه خبر داد.


fi 'chva tvik' kd,cT روزنامه تایمز چاپ انگلیس در گزارشی اعلام کرد که طبق آژانس های اطلاعاتی آمریکا شمار تروریست های خارجی عضو گروه داعش برای نخستین بار ۲۰ درصد کاهش داشته است.

در این گزارش آمده است: واشنگتن معتقد است که شمار تروریست هایی که در عراق و سوریه حضور دارند از ۳۱ هزار نفر به ۲۵ هزار نفر کاهش یافته است. کاهش یگان های ویژه داعش بیانگر این است که شمار تروریست های خارجی که به این گروه می پیوندند کاهش یافته است.

در ادامه گزارش گفته شده است: کاهش شمار تروریست های خارجی باعث شده است مسائل دیگری همچون سربازی اجباری و به کارگیری کودکان در عملیات ها و ورود عناصر یگان های نخبه خارجی به جنگ از سوی داعش افزایش یابد.

در پایان این گزارش آمده است: هنگامی که «محمد اموازی» تروریست انگلیسی تبار داعش در حمله ائتلاف مقابله با این گروه کشته شد، داعش دچار خسارت سنگینی شد و به تغییر ماموریت عناصر خود و اماکن آنها پرداخت.

منبع: مهر


94/12/4 - 14:07 - 2016-2-23 14:07:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن