تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820274440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات نمایش همدلی مردم ایران اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نطنز، کاشان– ایرنا- رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت: در سال همدلی و همزبانی، انتخابات فرصت خوبی برای نمایش همدلی آحاد مردم و تاکید بر پشتیبانی ملت از نظام است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه به حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند خوشبین هستیم، اظهار کرد: مردم ما همیشه در صحنه حاضر بوده اند و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه روشنی بر مشارکت گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای خواهد بود.
وی افزود: در سال همدلی و همزبانی و در انتخابات پیش رو، دشمن تلاش می کند از طریق رسانه های خود مردم را ناامید کند که امیدواریم مردم با مشارکت حداکثری خود تیر ناامیدی را به قلب دشمن بزنند.
حجت الاسلام مجیدی تبار با اشاره به اینکه رای مردم در سرنوشت سیاسی شان تاثیرگذار خواهد بود، گفت: مردم باید با حضور در انتخابات، نماینده ای انتخاب کنند تا از حقوق ملت دفاع کند.
وی با بیان اینکه پایه های اساسی مردم سالاری دینی مبتنی بر اسلام در جمهوری اسلامی نهادینه شده است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند، میزان مشارکت مردم در انتخابات، نظام را واکسینه و برای کشور مصونیت ایجاد می کند.
حجت الاسلام مجیدی تبار در ادامه صداقت، کارآیی، شجاعت، ولایت مداری، اخلاص و ...
[ مشاهده متن کامل خبر انتخابات نمایش همدلی مردم ایران اسلامی است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن