تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819560586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار الیگودرز: مردم نظاره‌گر اقدامات داوطلبان مجلس شورای اسلامی در انتخابات هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار الیگودرز:
مردم نظاره‌گر اقدامات داوطلبان مجلس شورای اسلامی در انتخابات هستند
فرماندار الیگودرز گفت: مردم نظاره‌گر اقدامات داوطلبان مجلس شورای اسلامی در انتخابات هستند.

خبرگزاری فارس: مردم نظاره‌گر اقدامات داوطلبان مجلس شورای اسلامی در انتخابات هستند



به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، ولی اله میرزایی‌اصل ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی ستاد برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان‌گونه که داوطلبان توقع دارند، انتخابات بر مبنای قانون برگزار شود، این توقع متقابل هم وجود دارد که داوطلبان اخلاق‌مدار بوده و قانونمندانه رفتار کنند و با نگاه مسئولیت‌پذیری وارد این عرصه شوند، چرا که مردم نظاره‌گر اقدامات ما هستند.
 این مسئول عنوان کرد: یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر و مورد توجه نظام اسلامی حضور و مشارکت مردم در همه عرصه‌ها است.
وی افزود: هر جا که احساس شده، باید کشور از یک معبر حساس و پیچ تاریخی‌گذر کند، مردم با حضور به موقع خود در صحنه از انقلاب حفاظت نموده و باعث اعتبار، اقتدار، ایجاد توسعه و ثبات سیاسی کشور شده‌اند و مصداق بارز آن حضور باشکوه مردم و مشارکت سیاسی در انتخابات است.
رئیس شورای تامین الیگودرز صیانت از رأی مردم را وظیفه اصلی مسئولان دانست و خاطر نشان کرد: انتخابات یک پروژه ملی است که در آن رعایت دو اصل مهم حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و دیگری حق اساسی که برای انتخاب کننده و انتخاب شونده در نظر گرفته شده وجود دارد، لذا در اجرای این مهم همه ارکان نظام مسئولیت داشته و باید امانت‌دار رای مردم باشند و تکلیف همه ما به عنوان مجریان انتخابات این است که انتخاباتی آزاد، سالم و قانونی برگزار کنیم.
وی حضور داوطلبان در عرصه انتخابات را ارزشمند دانست و بیان داشت: انتخابات نماد و شاخصه اصلی مردم سالاری دینی و مظهر تجلی نقش مردم در نظام اسلامی است و اعتبار و اقتدار نظام با حضور و مشارکت مردم حاصل می‌شود که قطعا بخش عمده این حضور را داوطلبان تعیین و در واقع بستر انتخاب را آنها فراهم می‌کنند، لذا حضور وی در این عرصه قابل تقدیر است.
میرزایی‌اصل خطاب به نامزدهای انتخاباتی بیان داشت: همان‌گونه که داوطلبان توقع دارند، انتخابات بر مبنای قانون برگزار شود، این توقع متقابل هم وجود دارد که داوطلبان اخلاق‌مدار بوده و قانونمندانه رفتار کنند و با نگاه مسئولیت‌پذیری وارد این عرصه شوند، چرا که مردم نظاره‌گر اقدامات ما هستند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که می‌فرمایند:انتخابات یک حرکت نمایشی و صوری نیست بلکه سرمایه‌گذاری در جهت تداوم آرمان‌های انقلاب است، گفت: حضور مردم در انتخابات در حقیقت سرمایه‌گذاری در جهت تقویت آرمان‌های نظام، پشتیبانی از نظام، استمرار و تداوم آرمان‌های نظام است.
 

94/11/27 - 15:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن