تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلیلی در جمع نمازگزاران مسجد فائق: مردم در انتخابات نشان دهند که دوران تغییر آرا با دیگ پلوی انگلیسی گذشته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جلیلی در جمع نمازگزاران مسجد فائق:
مردم در انتخابات نشان دهند که دوران تغییر آرا با دیگ پلوی انگلیسی گذشته است
عضو مجمع تشخیص با تاکید بر ضرورت اعلام برائت کاندیداهایی که از سوی انگلیس حمایت شده‌اند، گفت: مردم با یک «نه» بلند باید نشان دهند که دوران تغییر آرا با دیگ پلو گذشته است.

خبرگزاری فارس: مردم در انتخابات نشان دهند که دوران تغییر آرا با دیگ پلوی انگلیسی گذشته است



به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع نمازگزاران مسجد «فائق» در پاسخ به سوالی مبنی حضور وی در جلسه‌ای با موضوع جمع‌بندی برای رای ندادن به مشترکین لیست دولت و جامعه مدرسین، ضمن تکذیب این خبر گفت: این حرفی که گفته شده غلط و اشتباه است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه موضع انگلیس و بیان اینکه به چه کسی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید، یک بحث جناجی و لیستی نیست بلکه یک بحث ملی و انقلابی است افزود: اگر انگلیس چنین جسارت و حماقتی می‌کند قبل از همه، آن افرادی که از آنها حمایت شده باید اعلام برائت کنند. همچنین مردم هم با یک نه بلند به انگلیس باید نشان بدهند که دوران اینکه انگلیس بخواهد با دیگ پلو دولت عوض کند یا سازوکار دموکراسی را تغییر دهد گذشته است.
جلیلی در ادامه افزود: اکنون یک عزم و حرکتی ملی و فراجناحی برای مقابله با این خباثت انگلیسی نیاز داریم و نباید اینگونه مباحث را در حد مباحث جناحی و لیستی تقلیل دهیم.
وی در ادامه افزود: امروز به یک حرکت فراجناحی و انقلابی در مقابله با این گستاخی انگلیس نیاز است که همه باید از آن حمایت کنند.

94/12/04 - 10:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن