تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820859955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان عمومی و انقلاب قیروکارزین تاکید کرد امانت‌داری و پایبندی عوامل انتخابات به ارزش‌های اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دادستان عمومی و انقلاب قیروکارزین تاکید کرد
امانت‌داری و پایبندی عوامل انتخابات به ارزش‌های اسلامی
دادستان عمومی و انقلاب قیروکارزین گفت: امانت‌داری و پایبندی به ارزش‌های اسلامی وظیفه تمام عوامل انتخاباتی است و این افراد آخرت خود را برای دنیای دیگران از دست ندهند.

خبرگزاری فارس: امانت‌داری و پایبندی عوامل انتخابات به ارزش‌های اسلامی



به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام مصطفی توانی بلیانی عصر امروز در جمع عوامل اجرایی انتخابات در قیروکارزین اظهار داشت: قانون وظایفی بر عهده ما گذاشته که ملزم به انجام آن هستیم. وی با اشاره به برنامه‌ریزی و توجه دشمن به انتخابات در کشور ما افزود: به‌جرئت می‌توان گفت انتخابات در ایران اسلامی بیشتر از سایر کشورها حتی آمریکا حساس است و توسط رسانه‌ها با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود. توانی بلیانی بابیان این‌که رهبر معظم انقلاب بر امانت‌داری مسئولان از آغاز تا پایان مراحل انتخابات تأکید دارند تصریح کرد: تمام متصدیان و عوامل اجرایی انتخابات این موضوع را در نظر داشته باشند که در محضر خداوند هستند و باید امین مردم و نامزدها باشند و عوامل اجرایی آخرت خود را برای دنیای دیگران از دست ندهند. دادستان عمومی و انقلاب قیروکارزین اضافه کرد: امانت‌داری و پایبندی به ارزش‌های اسلامی از فرموده‌های قرآن و رعایت این امر در انتخابات بسیار حائز اهمیت بوده و وظایفی که در راستای انتخابات انجام می‌شود از مصادیق حق‌الناس است که باید رعایت شود. وی ادامه داد: تمام عوامل برگزاری انتخابات به‌منظور تأمین سلامت جریان انتخابات به‌عنوان امین مردم، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخاب شده‌اند تا این امانت را به‌طور شایسته به سرمنزل مقصود برسانند. توانی بلیانی با ذکر برخی موارد تخلف و جرائم انتخاباتی و تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با آن افزود: با ذکر این موارد و لزوم آشنایی کامل با قوانین توسط عوامل مختلف برگزاری انتخابات دیگر جای بهانه‌ای برای مرتکب شدن تخلفات انتخاباتی برای هیچ‌کسی باقی نمی‌ماند. دادستان عمومی و انقلاب قیروکارزین در پایان افزود: شورونشاط انتخاباتی، سلامت انتخابات و همچنین امنیت انتخابات سه ملاک اصلی ما در این رویداد بزرگ کشور است.

94/12/03 - 22:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن