تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820866458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیف المیادین از فضای انتخاباتی تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
توصیف المیادین از فضای انتخاباتی تهران
توصیف المیادین از فضای انتخاباتی تهران شبکه لبنانی المیادین انتخابات مجلس شورا و مجلس خبرگان ایران را با دو تیم و یک استودیو ویژه انتخابات در تهران به شکل بی‌سابقه‌ و ویژه پوشش می‌دهد.


به گزارش فرهنگ نیوز، انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران این روزها زیر ذره‌بین خبرنگاران و رسانه‌های زیادی است اما کمتر رسانه‌ خارجی اینگونه جزئیات انتخابات و روند دموکراتیک و آزاد انتخاباتی را به تصویر می‌کشد.

«صندوق انتخاباتی بزرگ؛ تهران اینطور شده است». این توصیف خبرنگار شبکه المیادین از حال و هوای رقابت انتخاباتی در پایتخت ایران است.

«علی هاشم» خبرنگار المیادین در جدیدترین گزارش خود از تهران و فضای انتخاباتی گفت: ایرانی‌ها منتظر روز جمعه هستند، تا حرف آخر را در خصوص آراء خودشان بزنند.

هاشم گفت: اصولگرایان در معرکه انتخاباتی، شمشیر انقلاب را بلند کرده‌اند. آنها با شعارها و طرح‌هایی که اعلام کرده‌اند خود را حامیان خط ولی‌فقیه می‌دانند.
 


المیادین سپس سخنان «غلامعلی حداد عادل» سرلیست اصولگرایان را پخش کرد که گفت، چطور کسانی که از اول انقلاب شعار مرگ بر آمریکا را برگزیده‌اند، راضی می‌شوند که بیگانگان ازشان حمایت کنند.

این شبکه سپس تصاویر از مراسمی نشان داد که «محمد رضا عارف» سرلیست اصلاح‌طلبان دیروز یکشنبه در آن سخنرانی کرد و گزارش داد که از دید اصلاح‌طلبان باید طور دیگر به مسئله نگاه کرد. عارف در این مراسم گفت،  خط قرمز ما اصول نظام است. اما گروه‌های سیاسی خط قرمز نیستند.


 
علی هاشم گفت: نام علی مطهری در لیست اصلاح‌طلبان یکی از اسامی بارز است؛ سرلیست «صدای ملت». او خود را همانطور که از رقبا متمایز می‌کند، از شرکایش نیز متمایز می‌کند و سیاست خارجی دولت را حمایت می‌کند.

خبرنگار المیادین افزود: ظاهرا رنگ‌های سیاست در ایران متناقض است. اما این عادت ایرانی‌هاست که از خطوط رنگی مختلفی استفاده کنند تا تابلو یکپارچه و منسجمی خلق کنند.

منبع: مشرق


94/12/3 - 16:52 - 2016-2-22 16:52:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن