تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820225295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رئیس جمهور بولیوی: دولت بولیوی منتظر اعلام نتایج نهایی همه‌پرسی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون رئیس جمهور بولیوی:
دولت بولیوی منتظر اعلام نتایج نهایی همه‌پرسی است
رسانه ونزوئلایی «تله سور» به نقل از معاون رئیس جمهور بولیوی گزارش داد که دولت این کشور منتظر اعلام نتایج نهایی همه پرسی است.

خبرگزاری فارس: دولت بولیوی منتظر اعلام نتایج نهایی همه‌پرسی است



به گزارش خبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله سور»، «آلبارو گارسیا لینرا» معاون رئیس جمهور بولیوی ساعاتی پیش عنوان کرد که دولت این کشور منتظر اعلام نتایج نهایی و رسمی همه پرسی روز گذشته بولیوی خواهد ماند.
وی افزود: ما از مردم بولیوی می‌خواهیم که صبور باشند و بدانند که پس از شمارش تمامی آراء اخذ شده، ممکن است نتایج اولیه دستخوش تغییر شوند. «آلبارو گارسیا» همچنین تصریح کرد: آرای اخذ شده در مناطق روستایی بولیوی که 35 درصد کل آراء را تشکیل می‌دهند، هنوز شمارش نشده‌اند؛ آمار آراء اخذ شده از سوی بولیویایی‌های خارج از کشور نیز در اعلام نتایج اولیه همه‌پرسی جایی نداشتند که همین موضوع می‌تواند تغییرات فراوانی را در نتایج نهایی نسبت به نتایج اولیه ایجاد کند. معاون رئیس جمهور بولیوی در ادامه خاطرنشان کرد: نظرسنجی‌های صورت گرفته در آستانه همه پرسی بولیوی نشان دادند که بین تعداد موافقان و مخالفان کاندیداتوری «اوو مورالس» رئیس جمهور بولیوی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال 2019 تنها 2 یا 3 رده اختلاف وجود دارد. وی در پایان شادی اپوزیسیون بولیوی پس از اعلام نتایج اولیه همه پرسی روز گذشته را «جشنی اجباری» خواند. همه پرسی بولیوی روز گذشته از ساعت 6 صبح به وقت محلی آغاز شد و حدود 6.5 میلیون نفر از بولیویایی‌های دارای حق رأی به پای صندوق‌ها رفتند تا از این طریق تمایل و یا عدم تمایل خود به کاندیداتوری مجدد «اوو مورالس» رئیس جمهور این کشور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2019 را اعلام کنند. این همه پرسی در کمال آرامش برگزار شد و در نهایت در بهای حوزه های رأی‌گیری در ساعت 8 شب به وقت محلی بسته شدند؛ نتایج اولیه نشان می‌دهد که 66.18 درصد شرکت کنندگان در این همه پرسی با انداختن رأی «نه» مخالفت خود با کاندیداتوری مجدد «مورالس» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را ابراز داشته‌اند؛ این در حالی است که 33.82 درصد شرکت کنندگان نیز با انداختن رأی «آری» تمایل خود برای کاندیداتوری مجدد «مورالس» در انتخابات مذکور را نشان داده‌اند.

94/12/03 - 15:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن