تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820142950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شتاب صادرات طلای سرخ ایرانی به آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:اکوفارس: اکوفارس: عضو شورای ملی زعفران گفت: با توجه به اینکه صادرات به آمریکا اخیر آغاز شده، تاکنون حدود 100کیلوگرم زعفران به این کشور صادر شده است.
به گزارش اکو فارس و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان علی حسینی عضوشورای ملی زعفران در خصوص وضعیت قیمت زعفران اظهارداشت: درحال حاضر با شکستن حباب 700 هزار تومانی قیمت ها در چند روز گذشته زعفران به مرز 5 میلیون و 300 هزار تومان رسیده اماگفتنی است که باید حداقل 300 هزار تومان دیگر از حباب کاذب قیمتها شکسته شود تا صادرات شتاب بگیرد.
وی با اشاره به روند صادراتی گفت: بنده معتقدم با شکستن حباب کاذب قیمت ها و از بین رفتن این خلا می توانیم به رشد قابل ملاحظه ای تا پایان سال دست یابیم و نباید فراموش کنیم که بزرگترین تولید کننده زعفران دنیا هستیم و به همین خاطر لازم است راهکار مناسبی برای عادی شدن روال صادرات به کار گیریم.
حسینی با اشاره به صادرات زعفران به آمریکا بیان کرد: با توجه به اینکه صادرات به آمریکا به تازگی آغاز شده اما باید گفت که تا کنون حدود 100 کیلوگرم زعفران به آمریکا صادر شده است.
[ مشاهده متن کامل خبر شتاب صادرات طلای سرخ ایرانی به آمریکا در پایگاه خبری تحلیلی صنعت و اقتصاد ایران ]

دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اکوفارس]
[مشاهده در: www.ecofars.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن