تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805290840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب ۹۹ پروژه راه و شهرسازی با اولویت یک برای رسیدن به مشهد ۲۰۱۷


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تصویب ۹۹ پروژه راه و شهرسازی با اولویت یک برای رسیدن به مشهد ۲۰۱۷ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: ۹۹ پروژه با اولویت یک در زمینه‌های معماری و شهرسازی، حمل و نقل، هوشمندسازی و زیرساخت‌ها با اعتبار یک هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان در قالب ملی، استانی و بخش‌خصوصی برای مشهد ۲۰۱۷ مصوب شده‌است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳ اسفند ساعت 13:48

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان اظهارداشت: بعد از اینکه آیسسکو مشهد را به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی درسال ۲۰۱۷ نامگذاری کرد، وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از متولیان این امر با همکاری مسئولان استان خراسان رضوی زمینه‌های آماده‌سازی مشهد مقدس را برای این رویداد مهم فرهنگی فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه اکنون پروژه‌های استانی بسیاری در این زمینه در دست اقدام است، تصریح کرد: در این خصوص، جلسات ستادی متعددی با دکتر پیروز حناچی، معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شده و جلسات استانی در مشهد نیز به ریاست استاندار و معاون عمرانی وی تشکیل می‌شود.
اخوان عبداللهیان با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف استانی، اظهارداشت: ۹۹ پروژه با اولویت یک در زمینه‌های معماری و شهرسازی، حمل و نقل، هوشمندسازی و زیرساخت‌ها با اعتبار یک هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان در قالب طرح ملی، استانی و بخش‌خصوصی مشخص شده‌است.
وی در ادامه با بیان اینکه حداقل ۱۵ جلسه در مشهد تشکیل شده و متولیان این پروژه‌ها و اعتبار هر پروژه‌ای را مشخص شده است، افزود: در جلساتی که در وزارتخانه داشتیم مصوبات خود را در حوزه حمل و نقل و حوزه معماری و شهرسازی ارایه داده‌ایم و طبیعتا ستاد هم در سطح معاونت‌های مختلف وزارتخانه که شامل راهداری، ساخت و توسعه، معماری و شهرسازی، راه‌آهن و فرودگاه می‌شود، مصوباتی دارد که در جلسه‌های مختلف به شرح کارهای خود در این زمینه که با رویکرد فرهنگی و زیرساختی انجام می‌شوند، می‌پردازند.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مشهد ۲۰۱۷ را فرصتی برای استان دانست که به‌توان با اتکا بر آن درجهت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام که جنبه فرهنگی نیز دارند، حرکت کرد و گفت: بخشی از این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی است که در نگاه به مشهد مقدس در حوزه پایتخت فرهنگی جهان اسلام، تاثیرگذار هستند.
وی درباره فعالیت‌های استان در این زمینه افزود: اکنون در مشهد پروژه‌ها را از لحاظ طراحی و حوزه اجرا، مدیریت می‌کنیم؛ برای مثال در جلسه‌ای در کارگروه معماری و شهرسازی ۲ پروژه خاص ارگ مشهد و جداره‌سازی اطراف حرم مطهر در دستور کار بود که وارد فاز اجرایی می‌شود.
اخوان عبداللهیان با بیان اینکه دستگاه‌ها با جدیت پای این کار هستند و خیلی از پروژه‌ها شروع شده و به پیشرفت قابل قبولی رسیده‌است، تصریح کرد: این امر جز با تدبیر وزیر که در این خصوص اتخاذ گردید، مهیا نمی‌شد.
 وی تصریح کرد: در حوزه عمران، زنجیره‌ها به هم متصل شده و کار تیمی خوبی در وزارتخانه و استان خراسان رضوی با همکاری هم در حال انجام است؛ وزارتخانه راه و شهرسازی با وزراتخانه‌های مرتبط نیز به‌صورت کلان‌تر در ارتباط هستند.
وی افزود: ارگ مشهد یک محور فرهنگی‌ـ تاریخی است که متناسب با فرهنگ و تاریخ این محور با اعتباراتی که به آن اختصاص می‌یابد، درحوزه زیباسازی و حوزه جرم‌گذاری و کفپوش‌ها اقداماتی را انجام  می‌دهیم؛ در حوزه بافت پیرامونی ورودی حرم مطهر نیز بیشتر بحث زیباسازی و جداره‌سازی را متناسب با همین حوزه مذهبی داریم که پس از تصویب وارد مرحله اجرایی می‌شود.
اخوان عبداللهیان با اشاره به فعالیت‌های این کارگروه در حوزه حاشیه‌نشینی خراسان رضوی، گفت:  این استان در حوزه حاشیه‌نشینی برای اولین بار ردیف بودجه کشوری گرفته‌است و در این راستاحدود ۴۰ میلیارد تومان در مرحله اول اعتبار گرفتیم و مقرر شده تا ۸۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات استانی خود برنامه‌ریزی کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این خصوص با اهمیت‌ترین پروژه‌هایی که در حوزه حاشیه‌نشینی اولویت‌دار بودند، در حوزه های عمران، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی به تصویب ستاد بازآفرینی استان رسیده و قرار است در شورای برنامه‌ریزی استان هم به تصویب برسد.
اخوان عبداللهیان تصریح کرد: برای رسیدن به مشهد  ۲۰۱۷ اقدامات خوبی انجام شده است و هرچند شهرداری مشهد نیز اقدامات اجرایی خوبی مثل ساماندهی کشف‌رود، تشکیل خانه‌های شوراهای محلی و اجتماعی در  حوزه حاشیه‌نشینی با کمک دستگاه‌های دیگر انجام داده‌ است و بخشی از اعتباراتی که برای این کار به ما تخصیص داه شد را برای این کارها به شهرداری اختصاص دادیم.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پایان گفت: خراسان رضوی اولین استانی است که برنامه حمل و نقل‌‌اش در حوزه جاده ریل، هوایی و پایانه تا افق ۱۴۰۵ بسته شده‌است؛ این برنامه در افق کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در شورای برنامه‌ریزی تصویب و اجرا می‌شود














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن