تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترک صد ها عضو خانواده رسانه ای افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا- صدها عضو خانواده رسانه ای افغانستان، در سال 2015 این کشور را ترک کرده ا ند .
به گزارش خبرگزاری آریا،در سال گذشته 250 عضو رسانه ای افغان، این کشور را به علت ناامنی و خشونت علیه خبرنگاران ترک کرده و راهی کشور های اروپای شده اند.
به گزارش خبرگزاری ماهان ، اداره حمایت از رسانه های آزاد افغانستان ، روند خروج خبرنگاران و اصحاب رسانه از این کشور را نگران کننده خواند .
این در حالی است که وزیر امور مهاجرین افغانستان نیز اذعان داشت اخیرا بیش از 250 هزار شهروند افغان از این کشور به اروپا رفته اند و درخواست پناهندگی داده اند.
«سید حسین عالمی بلخی» تأکید کرد به زودی گفت وگوها میان مقامات افغانستان و کشورهایی که پناهجویان افغان در آن بسر میبرند، آغاز می شود.
گسترش ناامنی ها و افزایش خشونتها علیه خبرنگاران و اصحاب رسانه ای افغانستان باعث شده تا برخی از فعالان در این عرصه ، این کشور را ترک کنند.
[ مشاهده متن کامل خبر ترک صد ها عضو خانواده رسانه ای افغانستان در خبرگزاری آریا ]

دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن