تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803925249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقطه‌قوت اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در انتخابات چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نقطه‌قوت اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در انتخابات چیست؟
اشرف بروجردی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: اصل مشارکت یک نوع هم‌بستگی و وفاق ملی ایجاد خواهد کرد و باعث می‌شود فضا برای همراهی ملت با هم در عرصه‌ها و موقعیت‌های خاص فراهم شود.
آفتاب :

سرویس سیاسی- اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با «آفتاب» در توصیه حضور ملت در پای صندوق آرا گفت: مردم باید احساس کنند جایگاه رای و نظر آنها مورد توجه مسئولان و مقامات عالی کشور قرار می‌گیرد. تاکیدی که طی چند وقت اخیر از سوی مسئولان نظام و به خصوص حسن روحانی برای شرکت در انتخابات وجود داشته است بر همین مبنا استوار بوده است. مشارکت مردم فارغ از نشاط سیاسی، حکایت از اعتقاد آنان خواهد داشت. اعتقادی که مردم را پای صندوق‌های رای می‌کشاند، اثرگذاری در تصمیم‌گیری‌ها است. ملت ایران هرجا که احساس کنند رای‌، نظر و ابراز عقیده آنان سرمایه عظیمی برای نظام به شمار می‌آید، از حضور در صحنه شانه خالی نخواهند کرد. پس مهم است رای مردم به حساب آید. 


به گزارش آفتاب، اشرف بروجردی فضای سیاسی حاکم بر جامعه را در تنها 4 روز مانده به انتخابات با نشاط توصیف کرد و گفت: اثرات مراجعه به آرای مردم را می‌توان به وضوح دید. نه تنها نشاط سیاسی حاکم بر جامعه نشان از افزایش اعتماد مردم به حاکمیت دارد بلکه زمینه‌ساز به بحث و گفت‌وگونشستن مردم هم شده است. این روزها به هرکجا که پا بگذاریم، بحث انتخابات مطرح است. این یعنی آگاهی سیاسی مردم ایران. این آگاهی یقینا زمینه را برای حضور اندیشه‌های مختلف در تعیین سرنوشت خود فراهم ساخته است.


 وی تاکید کرد: آنچه که مردم را نگران می‌کند امنیت روانی است. امنیتی که باید برای آنها فراهم شود و تداوم هم یابد، با مشارکت گسترده در انتخابات می‌تواند به نمایش گذاشته شود که می‌تواند هم در بین جامعه ایران و هم در جامعه بین‌المللی مهم باشد‌. پس این نفس مشارکت است که همبستکی و همفکری ایجاد می‌کند. 


بروجردی در ادامه به اهمیت رای به لیست کاندیداهای اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: اگرچه تمام گزینه‌های مدنظر اصلاح‌طلبان در عرصه انتخابات امکان حضور نیافتند اما همین تعداد از کاندیداها که در لیست ارائه شده از جریان اصلاحات حضور دارند، نمادی از تعقل و خردگرایی بزرگان این جریان است. اصلاح‌طلبان با این تصمیم تاریخی خود نشان دادند منافع فردی برای آنان جایگاهی ندارد. کما اینکه شاهد حضور چهره‌های اصولگرا هم در این لیست هستیم. 


وی تصریح کرد: فضایی که در هفته‌های گذشته و با رد‌صلاحیت کاندیداها ایجاد شده بود کسی را به این باور نمی‌رساند که جریان اصلاحات بتواند به همبستگی برسد. اما اینگونه شد. این نشان می‌دهد که مردم برای رسیدن به شرایط بهتر باید تلاش کنند و به اصلاحات اعتقاد داشته باشند. نیروهای جوان‌، ناشناخته و توانمند که می‌توانند برای جامعه اثربخش باشند لایه جدیدی را به وجود خواهند آورد. افراد جامعه در شرایط حاضر احساس می‌کنند که می توانند حرف خود را بزنند و مورد توجه هم قرار بگیرند.


بروجردی با تاکید بر اینکه در این دوره نیز مردم به ما اعتماد خواهند کرد گفت: یکی از دلایلی که در گذشته حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای وجود نداشت، این بود که آنها معتقد بودند که فکر و نظر آنها نفوذ ندارد اما اکنون در هر کجای جامعه که باشید مردم از انتخابات می‌گویند. حالا له یا علیه آن باشد فرقی نمی‌کند، همین قدر هم که به این مساله فکر می‌کنند فرصت خوبی برای بیان دغدغه مردم است.


وی در پایان تاکید کرد: نقطه قوت ما در انتخابات پیش رو جدای از حضور مردم همیشه در صحنه، آرای خاموش است. 









تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن