تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820753688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان خبر داد افتتاح جشنواره دوچرخه و تجهیزات وابسته در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان خبر داد
افتتاح جشنواره دوچرخه و تجهیزات وابسته در اصفهان
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: مراسم افتتاحیه اولین جشنواره دوچرخه و تجهیزات وابسته با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح جشنواره دوچرخه و تجهیزات وابسته در اصفهان



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان کیوان لیمویی اظهار کرد: نخستین جشنواره دوچرخه و تجهیزات وابسته با شعار گامی به‌سوی تندرستی و داشتن هوای پاک در محل سیتی‌سنتر اصفهان برپاشده است. وی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره، با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، شهردار اصفهان و معاونان وی و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد. رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان بابیان سرفصل‌های این جشنواره پرداخت و گفت: همایش شهر هوشمند، توسعه مسیر دوچرخه‌سواری شهری و استفاده از دوچرخه‌های برقی توسط یک شرکت آلمانی و تعدادی از شرکت‌های داخلی، رونمایی از خدمات جدید هیئت دوچرخه‌سواری همانند دوچرخه‌های جدید، سه‌چرخه، چهارچرخه و ارائه خدمات دولت در پیشخوان خدمات ازجمله برنامه‌هایی است که در این جشنواره به انجام خواهد رسید، همچنین در طول برگزاری جشنواره از پیش‌کسوتان و قهرمانان دوچرخه‌سواری استان اصفهان نیز تجلیل خواهد شد. وی بابیان اینکه برنامه‌های نمایشی مهارت‌های دوچرخه‌سواری در جریان برگزاری جشنواره برای بازدیدکنندگان اجرا خواهد شد، یادآور شد: در این جشنواره و در غرفه برپاشده هیئت که از دوم اسفند آغاز به کار کرده و تا روز نهم اسفندماه سال جاری برپا خواهد بود، عکس‌های تاریخ دوچرخه‌سواری استان اصفهان و نمایشگاه دوچرخه‌های قدیمی و کلاسیک برای بازدیدکنندگان به نمایش درخواهد آمد.

94/12/03 - 09:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن