تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های محیط زیست ویژه نوروز در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام نوروز طرح های مختلفی توسط محیط زیست در جهت اشاعه فرهنگ و جلوگیری از تخریب محیط زیست در سطح استان برگزار می شود.
شهرام احمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با بیان اینکه طرح های نوروزی محیط زیست در استان اجرا می شود اظهار داشت: استقرار اکیپ های سیار و ثابت در سطح استان برای جلوگیری از تخریب محیط زیست و ارائه آموزش های زیست محیطی به مسافران نوروزی استان یکی از مهم ترین طرح های محیط زیست است که در ایام نوروز برگزار می شود.
وی افزود: بازدید رایگان مسافران نوروزی از موزه تاریخی "طبیعت" استان و آشنایی افراد با تنوع زیست جانوری و گیاهی استان یکی دیگر از این طرح ها محسوب می شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نظارت بر کارخانجات تولیدی یکی از اولویت های کاری محیط زیست استان است بیان کرد: در ایام نوروز کنترل و نظارت بر کارخانجات و مراکز تولیدی در راستای جلوگیری از آلوده کردن محیط زیست توسط واحد های آلاینده افزایش می یابد.
احمدی خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از تخلفات با وسایل غیرمجاز و تخریب، تصرف وآتش سوزی نظارت و بازرسی در مناطق طبیعی استان افزایش می یابد.
وی گفت: در راستای افزایش آگاهی مسافران و حفاظت از محیط زیست بروشور، عکس، کتابچه و سایر وسایل آموزشی در ...
[ مشاهده متن کامل خبر طرح های محیط زیست ویژه نوروز در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود در خبرگزاری تسنیم ]
طرح های محیط زیست ویژه نوروز در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود






دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن