تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: جدایی؟ کارم در پرسپولیس تازه شروع شده


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


برانکو: جدایی؟ کارم در پرسپولیس تازه شروع شده ورزش > لیگ برتر - مدیران باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با برانکو برای تمدید قرارداد هستند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانكو در لیگ برتر پانزدهم آن قدر روند رو به رشدی داشته كه مدیران باشگاه از همین حالا به فكر نگه داشتنش برای فصل آینده هستند. مدیران پرسپولیس از حالا مذاكرات با او را شروع كرده اند. گرچه آن ها به نتیجه قطعی نرسیده اند اما همین كه مذاكره برای فصل آینده آغاز شده نشان می دهد مدیران پرسپولیس از عملكرد برانكو راضی هستند.
اما سفر اخیر برانكو به ابوظبی با شایعاتی همراه بود. در این مورد گفته شده بود كه برانكو به امارات رفته تا با یك تیم اماراتی مذاكره كند. اما شایعه جدایی برانكو از جمع سرخپوشان را نباید جدی گرفت چراكه او در گفت و گو با روزنامه پیروزی، خبر داده كه به فكر جدایی از این تیم نیست. او به این روزنامه گفت: «جدایی؟ كارم در پرسپولیس تازه شروع شده است.»
43 43

کلید واژه ها: برانکو ایوانکوویچ - باشگاه پرسپولیس -




دوشنبه 3 اسفند 1394 - 08:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن