تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820874066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت دارویی کشور نوسازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه صنعت دارویی کشور باید نوسازی شده و پوست اندازی کند، گفت: صندوق توسعه ملی و شورای اقتصاد برای حمایت از این کار آمادگی دارد.
به گزارش ایرنا،سید حسن هاشمی در آیین معرفی دستاوردهای صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی کشور که در تالار وحدت برگزار شد، افزود: دوران پسابرجام فرصت عالی برای نوسازی صنعت دارویی کشور است تا دست اندرکاران این حوزه سرمایه، دانش و تجربه شرکای خارجی را به کار گیرند که البته این مساله هنرمندی صنعت دارویی را می طلبد.
وی ادامه داد: در این فرصت پسابرجام صنعتگران دارویی و بانک ها عقب هستند و باید توسعه صادرات را داشته باشند.
وزیر بهداشت گفت: اگر توسعه صادرات دارویی را داشته باشیم، کیفیت داروهای داخلی افزایش یافته و قیمت برای مصرف کنندگان عادلانه خواهد بود و افتخار بسیار بزرگی را کسب خواهیم کرد که مقایسه با صنایع دیگر نخواهد بود.
هاشمی افزود: صنعت دارویی ما زمانی پیشرفت می کند که بازار تشنه منطقه را تصاحب کنیم و این مساله شدنی است به شرط آن که تلاش کنیم.
وی ادامه داد: سهم ما از صادرات دارویی 200 میلیون دلار است که با سهم واقعی ما فاصله زیادی دارد؛ صادرات دارویی در این دولت به دو برابر افزایش یافته اما باز هم این رقم افتخارآمیز نیست.
وزیر بهداشت خطاب به دست اندرکاران صنعت دارو در این آیین گفت: ...
[ مشاهده متن کامل خبر صنعت دارویی کشور نوسازی می شود در همشهری آنلاین ]

دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن