تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوگیری از زمین‌خواری در اندیمشک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جلوگیری از زمین‌خواری در اندیمشک
مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک؛ این اداره از زمین‌خواری و تغییر کاربری غیرقانونی ۸ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان جلوگیری کرد.
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدجعفر آفرین گفت: درپی گزارشات مردمی و با حضور اکیپ حفظ کاربری اراضی از زمین‌خواری و تغییر کاربری ۸ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی مرغوب در بخش مرکزی این شهرستان جلوگیری به عمل آمد. 


وی تصریح کرد: ۲ نفر با استفاده از مدارک غیرقانونی و با همکاری و گرفتن مجوزهای لازم از سوی یکی از نهادهای دولتی و به نام یکی از دامداران منطقه اقدام به زمین‌خواری کرده بودند. 


آفرین اظهار داشت: با ورود به موقع دادستان شهرستان به این پرونده حکم توقف عملیات ساخت و ساز صادر و از ادامه کار این افراد جلوگیری شد. 


این مقام مسئول ارزش این زمین را بر اساس برآورد کار‌شناسان ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متاسفانه این زمین‌ها تنها با قیمت ۵۰ میلیون ریال به این اشخاص واگذار شده است. 


وی اذعان داشت: در این زمین بیش از ۱۰۰ درخت با عمر بالای ۲۰ سال وجود دارد که در صورت ادامه ساخت و ساز غیرقانونی تمام آن‌ها از بین خواهند رفت. 


جهاد کشاورزی با همکاری دستگاه قضایی تمام توان خود را برای جلوگیری از زمین خواری و تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی به کار بسته است. 


در شهرستان اندیمشک ۵۶ هزار هکتار اراضی کشاورزی آبی و دیم وجود دارد. 





۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن