تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه گنبدکاووس: تبعیت از رهبری تبعیت از امام زمان (عج) است/«مرگ بر آمریکا» از سلوک رفتاری ما حذف نمی‎شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه گنبدکاووس:
تبعیت از رهبری تبعیت از امام زمان (عج) است/«مرگ بر آمریکا» از سلوک رفتاری ما حذف نمی‎شود
امام جمعه گنبدکاووس با تأکید بر ضرورت توجه به آبروی افراد در انتخابات توسط کاندیداها، گفت: نامزدهای انتخاباتی مراقب حق‎الناس باشند.

خبرگزاری فارس: تبعیت از رهبری تبعیت از امام زمان (عج) است/«مرگ بر آمریکا» از سلوک رفتاری ما حذف نمی‎شود



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام محمدحسین سبحانی صبح امروز در جمع مردم گنبدکاووس در مسجد قائمیه با اشاره پرشور شدن فضای تبلیغاتی انتخابات در شهر گنبدکاووس اظهار کرد: امیدواریم این هیجان و شور و نشاط با حضور حداکثری در پای صندوق‎های رأی تکمیل شده و دشمنان را از هرگونه توطئه و خدعه‎ای نسبت به این انقلاب ناامید کند. وی با بیان اینکه در عرصه تبلیغاتی باید همواره مراقب آبرو و حیثیت افراد به ویژه رقبا بود، افزود: به کاندیداهای محترم به عنوان نخبگان و خواص جامعه توصیه می‎کنم مراقب حق‎الناس باشند، چراکه بازی با آبروی دیگران و حق‎الناس گناهی است که به همین سادگی‎ها قابل بخشش نخواهد بود. امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه اگر کسی خود را در موضع حق می‎داند و معتقد است اصلح است نیازی به تخریب دیگران ندارد، خاطرنشان کرد: اتفاقاً یکی از معیارهای اصلح بودن همین رعایت اخلاق انتخاباتی، توجه به حقوق دیگران و پرهیز از تخریب سایر کاندیداها است که باید مورد توجه همه مردم و رأی‌دهندگان نیز قرار بگیرد. سبحانی همچنین با اشاره به برخی جلسات و اقدامات بزرگان و ریش‎سفیدان در تمامی قومیت‎ها، گفت: به همه بزرگان و ریش سفیدان قومیت‎های مختلف هشدار می‎دهم مراقب باشند با اقدامات خود موجب شکاف میان مردم و فاصله گرفتن آنها از یکدیگر نشوند، چراکه برای به دست آوردن این وحدت و همدلی خون دل‎های بسیاری خورده شده است و به برکت انقلاب با تلاش علما و نخبگان بسیاری حفظ شده است. وی خطاب به بزرگان اقوام در گنبدکاووس نیز اظهار کرد: همه ما باید در مسیری حرکت کنیم که رهبر معظم انقلاب برای آینده این انقلاب ترسیم کرده‌اند و نباید تردید داشته باشیم که امروز تبعیت از رهبری تبعیت از امام زمان (عج) است و هر حرکتی بر خلاف وحدت و همدلی مردم در منطقه برخلاف خواسته‎ها و منویات ایشان است. «مرگ بر آمریکا» از سلوک رفتاری ما حذف نمی‎شود امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور حماسی و میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: درود بر شما مردم قهرمان و وقت‎شناس که همواره پشتیبان رهبری، نظام و انقلاب خود هستید و نشان دادید نه تحریم‎ها و مشکلات اقتصادی نه وعده و عیدهای دشمن نمی‎تواند شما را در مسیر مبارزه با استکبار و دفاع از انقلاب سست کند.  سبحانی با اشاره به اینکه برخی سیاستمداران آمریکایی از تداوم شعار «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی 22 بهمن ابراز نارضایتی کرده‎اند، اضافه کرد: دولت محترم زحمت زیادی کشید تا بالاخره مذاکرات به سرانجامی برسد اما آمریکا همچنان خباثت می‎کند و تحریم جدید وضع می‎کند، آنها خیال می‎کنند که شعار «مرگ آمریکا» را با خباثت می‎تواند از سلوک ما بردارد اما «مرگ بر آمریکا» شعار همیشگی ماست. وی متذکر شد: تاریخ سال‎های مبارزه و انقلاب به ما نشان داده است که همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرموده‎اند آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و هیچ‎گاه نمی‎شود با آنها دوست شد و به آنها اعتماد کرد، چراکه خباثت و پلیدی در ذات سیاستمداران آمریکایی نهفته است.

94/12/02 - 18:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن