تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820874293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواهر موراتی منچستریونایتد را مقصد بعدی مورینیو اعلام کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اکونومیست: یکی از مدیران باشگاه اینتر اعلام کرد آقای خاص به آنها گفته که جانشین لوئیز فن خال در جمع شیاطین سرخ خواهد شد.
ایران اکونومیست -
ژوزه مورینیو روز گذشته (شنبه) میهمان خانواده موراتی، از سهامداران باشگاه اینتر بود و بازی این تیم مقابل سامپدوریا در هفته بیست و ششم سری A ایتالیا را از نزدیک در ورزشگاه جوزپه مه آتزا تماشا کرد.
بِدی موراتی، یکی از مدیران باشگاه اینتر و خواهر ماسیمو موراتی، رئیس افتخاری باشگاه اینتر اعلام کرد که مورینیو با منچستریونایتد به توافق رسیده و جانشین لوئیز فن خال در این تیم خواهد شد. او در این باره به رسانه های ایتالیایی گفت: «مورینیو در حال حاضر خوشحال است. او به منچستریونایتد می رود».
جایگاه لوئیز فن خال پس از شکست 2 بر یک منچستریونیاتد مقابل ساندرلند در مسابقات لیگ برتر و باخت تحقیرآمیز 2 بر یک مقابل میتیلند دانمارک در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، متزلزل شده است. همچنین شایعه شده که بازیکنان اصلی تیم علیه فن خال شورش کرده اند.
روز جمعه بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سرمربی پیشین چلسی با شیاطین سرخ پیش قراردادی سه ساله به ارزش 48 میلیون پوند به امضا رسانده و از تابستان 2016 هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.
[ مشاهده متن کامل خبر خواهر موراتی منچستریونایتد را مقصد بعدی مورینیو اعلام کرد در پایگاه خبری ایران اکونومیست ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اکونومیست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن