تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 26 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801177710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا پایان اسفندماه 5000 دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تا پایان اسفندماه
5000 دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تاپایان اسفندماه سال جاری 5 هزار و 363دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

خبرگزاری فارس: 5000 دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند



جهانبخش علی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: تا پایان اسفند ماه سال جاری 5 هزار و 363 دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شود. معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان اسفندماه 5 هزار و 363 دانش‌آموز دختر و پسر این استان به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد. وی کاروان‌های راهیان نور را فرصتی مناسب در راستای تقویت روحیه ایثار دربین نسل جوان برشمرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین نوجوانان و جوانان ترویج داده شود. علی‌زاده تصریح کرد: دانش‌آموزان در این سفر چهار روزه از مناطق عملیاتی طلائیه، معراج شهدا، شلمچه، اروندکنار، دهلاویه، هویزه بازدید خواهند کرد. وی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع در کاروان راهیان نور دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد و بیان داشت: این طرح از مهر سال 94 آغاز و پایان اسفندماه امسال ادامه خواهد شد. معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور با رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در دفاع مقدس آشنا خواهند شد. وی خاطرنشان کرد: تاکنون 2 هزار و 968 دانش‌آموز دختر و یک‌هزار و 772 دانش‌آموزان پسر در چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند. علی‌زاده اظهار داشت: همزمان با هفته تربیت اسلامی برنامه‌های مختلف فرهنگی و علمی در مدارس سراسر چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شوند.

94/12/02 - 17:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن