تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801553545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با معرفی تیم های برتر مسابقات اسکی قهرمانی کشور در چهارمحال و بختیاری به پایان رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: با معرفی تیم های برتر مسابقات اسکی قهرمانی کشور در چهارمحال و بختیاری به پایان رسید استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مسابقات اسکی قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور در پیست اسکی کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری برگزارشد با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، در رقابت های قهرمانی اسکی نونهالان کشور و در مارپیچ کوچک که با حضور 23 ورزشکار آغاز شده بود در قسمت تیمی استان های اصفهان با 145 امتیاز، و البرز با 120 امتیاز و استان فارس با 60 امتیاز به عناوین برتر تیمی رسیدند.
رقابت های قهرمانی اسکی نوجوانان کشور نیز که با رقابت 24 ورزشکار آغاز شد و در پایان تیم استان البرز با 180امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و استان های تهران با 86 امتیاز و اصفهان با 85 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
در رقابت های انفرادی مسابقات رده سنی نونهالان مارپیچ کوچک نیز حامد عطایی از استان اصفهان، علی کلهر از استان تهران و سام رضایی از استان فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.
در مسابقات انفرادی نوجوانان نیز سید مهدی جعفری و مهدی بهاء هر دو از البرز و امیر منصور کیامرزی از یاسوج به عناوین اول تا سوم مارپیچ کوچک این رده سنی رسیدند.
در مجموع امتیازات هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در ماده مارپیچ بزرگ و کوچک نیز تیم استان های البرز، اصفهان و تهران به عناوین برتر این مسابقات رسیدند.
گفتنی است رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان استان با رقابت 47 ورزشکار   در ماده مارپیچ برزرگ و کوچک در پیست اسکی چلگرد واقع در شهرستان کوهرنگ برگزار شد

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




شنبه 1 اسفند 1394 - 08:22:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن