تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803714228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین اخبار انتخاباتی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آخرین اخبار انتخاباتی
بر اساس آمار ثبت احوال و مرکز آمار، حدود 55 میلیون نفر می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که سه میلیون نفر رأی‌اولی هستند.
به گزارش نامه نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به اینکه "وزارت کشور آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد و بیش از یک میلیون نفر کارگزار در حوزه‌های اجرایی پیش‌بینی شده است"، خاطرنشان کرد: همه تعرفه‌ها و صندوق‌ها به مراکز و حوزه‌ها فرستاده شده‌اند. ما برای هر شعبه یک بازرس در نظر گرفته‌ایم.


تأکید بر حفظ حرمت ایام فاطمیه در تبلیغات انتخابات


ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای از همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران آن‌ها خواست در عین حفظ تحرک و جنب و جوش در فضای تبلیغات و رقابت‌های قانونمند و گرم انتخاباتی پیوند ناگسستنی خود با ذریه خاتم المرسلین را حفظ و از برکات و فیوضات این محبت توحیدی بهره‌مند گردند.


همه مردم نسبت به انتخابات احساس مسئولیت کنند


آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع تقلید، انتخابات را مانور قدرت انقلاب اسلامی و ملت ایران دانست و از آحاد ملت درخواست کرد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد شایسته، عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشند.


دعوت مجمع نمایندگان طلاب حوزه از مردم برای شرکت در انتخابات


مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از امت حزب‌الله جهت شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.


دعوت مصطفی معین برای مشارکت در انتخابات 7 اسفند
مصطفی معین فعال سیاسی اصلاح طلب در پیامی از عموم مردم برای مشارکت در انتخابات 7 اسفند دعوت کرد.


انصراف کاندیدای حزب اراده ملت ایران به نفع لیست واحد اصلاح‌طلبان


حزب اراده ملت ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از انصراف کاندیدای این حزب به نفع لیست واحد اصلاح‌طلبان خبر داد.


بیانیه جمعیت ایثارگران درباره فهرست واحد اصولگرایان


جمعیت ایثارگران درباره فهرست واحد اصولگرایان بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد که به تمامی افراد حاضر در لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان و ائتلاف معتمدین انقلابی اصولگرا رای می­‌دهیم.


انگیزه‌های انتشار لیست صدای ملت


علی مطهری گفت: فهرست انتخاباتی صدای ملت به دنبال جبران نقاط ضعف هر دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی است چرا که معتقدیم اصولگرایان به مساله حقوق شهروندی و آزادی بیان توجه لازم را ندارند واز جهتی هم اصلاح طلبان درمورد مسائل فرهنگی نقاط ضعف جدی دارند.


مشروح نشست خبری مطهری، غفوری‌فرد و محجوب در اینجا قابل مشاهده است.


چون اختلاف‌نظر داشتیم ائتلاف کردیم


غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با تاکید بر اینکه خوشبختانه اصولگرایان به وحدت رسیده‌اند، گفت:‌ در فهرست اصولگرایان از طیف مختلف‌های اصولگرایی وجود دارند و چون ما اختلاف نظر داشتیم ائتلاف کردیم.


اعتدالگرایان پیروز انتخابات خواهند بود


اسماعیل شجاعی رئیس ستاد مرکزی انتخابات حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد که اصلاح‌طلبی و اصولگرایی را در چارچوب اعتدال می‌پسندیم.


وی با بیان اینکه تفکر اعتدالی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ با حمایت مردم رو به رو شد، همچنان مورد اقبال مردم است، گفت: اعتدالگرایان با فاصله چشمگیری پیروز انتخابات مجلس دهم خواهند بود؛ چرا که مردم ما از افراط و تفریط اصولگرایان و اصلاح طلبان خسته شده‌اند.


انصراف 8 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس در کرمان


حمید ذکااسدی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: 120 هزار و 173 رای اولی در استان کرمان می‌توانند در انتخابات هفتم اسفند ماه 94 شرکت کنند.


وی اظهار کرد: 8 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان از 28 بهمن ماه تا امروز دوم اسفند ماه 94 انصراف داده اند و تا امروز 136 نفر در حال رقابت برای کسب 10 کرسی مجلس هستند.


بصیرت به انتخاب آگاهانه کمک می‌کند


آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه با اشاره به نقش بصیرت در زندگی و انتخابات آتی عنوان کرد: بصیرت نقش مهمی در انتخابات آگاهانه دارد.


گزارش 50 پرونده تخلف انتخاباتی آماده ارسال به شورای نگهبان است


محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: اقدامات دستگاه قضایی و دستگاه نظارتی باید هم افزایی ایجاد کند و هم پوشانی داشته باشد. فعالیت قضایی در این زمینه به تنهایی کافی نیست و باید دستگاه‌های نظارتی از ابزارهایی که دارند استفاده کنند.


وی اظهار کرد: در مورد اعلام تخلفات انتخاباتی در موعد مقرر تاکنون تخلفی منتهی به تشکیل پرونده در دادگاه‌های جزایی اعلام نشده است.


تشکیل ستاد تبلیغاتی بدون اعلام نام و نشانی به فرمانداری‌ها ممنوع است


بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: تشکیل ستاد تبلیغاتی کاندیداها بدون اعلام نام و نشانی ستاد به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ممنوع است.


وی عنوان کرد: انجام هرگونه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیما، تریبون های نماز جمعه و استفاده از امکانات نهادهایی که از بودجه عمومی و دولتی استفاده می کنند جهت تبلیغات کاندیداها ممنوع است.


قرارگاه مقابله با انتخابات توسط دشمن تشکیل شده است


سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: انتخابات پرشور و با حضور حداکثری می تواند نظام جمهوری اسلامی را در دنیا تقویت کند.


وی گفت: امروز حضور در انتخابات و انتخاب یک نماینده اصلح که مقام معظم رهبری برای تهران اشاره نمودند این بود که به لیست رأی بدهیم نه به فرد، چون ممکن است بخواهیم یک فرد را انتخاب کنیم و یک لیست از دست برو، ان‌شاءالله خداوند به همه ما توفیق دهد که بتوانیم تکلیفمان را بشناسیم و به آن عمل کنیم.


قهر با صندوق رأی راه حل مشکلات نیست


حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی اظهار کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه نسبت به گذشتگانی است که باید دین آنها را ادا کنیم و زحماتشان را پاس بداریم تا از این طریق اجازه ندهیم انقلاب و ارزش‌هایی همچون دین داری، مردمسالاری، ظلم ستیزی، حق مداری، صداقت، اعتلای نام اسلام و ایران و... که آنها برایش تلاش کردند، به تعبیر امام به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.


وی تأکید کرد: شرکت در انتخابات ادای دین نسبت به امام و شهدا است.


هر رای بیشتر که به صندوق ریخته شود در اقتدار کشور موثر است


محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان، هفتم اسفند ماه را روزی مهم برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: در هر دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، شخصیت‌ها و کاندیداها را تنها باید با معیار حق سنجید و انتخاب کرد.


در صورت نبود مردم در صحنه نفوذ صورت می‌گیرد


احمد کریمی اصفهانی دبیر کل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار تاکید کرد که وقتی مردم در صحنه نباشند نفوذ بیگانگان صورت می‌گیرد.


ی با اشاره به انتخابات پیش رو، یادآور شد: تجربه ثابت کرده هر زمان حضور گسترده مردم را در تصمیمات و در انتخابات و روزهای ملی داشته باشیم به همان نسبت به اهدافی که داریم نزدیکتر خواهیم شد.


با اجرای درست قانون انتخابات، بسیاری از مشکلات حل می‌شود


عبدالعلی میرکوهی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت: با اجرای درست قوانین از جمله قانون انتخابات و رعایت آن بسیاری از مشکلات مربوط در این زمینه حل می‌شود.


وی افزود: در بحث تبلیغات انتخاباتی در جاهایی که قانون ایراد داشته، اصلاح شده و به نظرم اگر قانون به نحو درست اجرا و در جامعه رعایت شود، بسیاری از مشکلات رفع می شود.


شورای تامین استان با تخلفات انتخاباتی برخورد کند


نبی‌الله احمدی نماینده مردم داراب در مجلس نهم خواستار برخورد با برنامه و قوی ناظران و برگزارکنندگان انتخابات هفتم اسفند ماه با تخلفات کاندیداها و هواداران آنان شد و افزود: اگر شورای تامین استان بخواهد، می‌تواند با برخی تخلفات برخورد کند.


وی گفت: کاندیداها و هواداران باید در چارچوب قانون از اقدامات غیراخلاقی و ضد تبلیغی بر علیه رقبا به شدت پرهیز کنند.


یک عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: برخورد کاندیداها و هواداران با رقبا باید محترمانه و به دور از تهمت و توهین باشد تا مجلس دهم و خبرنگار پنجم محل حضور شایستگان باشد.


تاکید مره‌صدق بر لزوم رعایت اعتدال در تبلیغات انتخاباتی


سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی بر رعایت اعتدال در امر تبلیغات انتخابات از سوی کاندیداها تاکید کرد و گفت: کاندیداها از وعده‌هایی که فراتر از حد مجلس است پرهیز کنند.


وی با بیان این‌که مهم‌ترین مساله‌ای که در تبلیغات باید مطرح شود، رعایت اخلاق انتخاباتی است، گفت: کاندیداها باید از تخریب شخصیت یکدیگر خودداری کرده و ارزش‌ها و شئونات افراد را در نظر بگیرند و از وارد شدن به زندگی شخصی افراد اجتناب کنند.


مشارکت حداکثری در انتخابات به افزایش اقتدار نظام می انجامد
نورالله حیدری نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت:‌ حضور مردم در صحنه و حمایت از حاکمیت و مشارکت حداکثری آن‌ها در انتخابات نشان دهنده علاقه مردم به حاکمیتشان است. یعنی هر چه مشارکت مردم بالاتر باشد، به معنای پذیرش و قبول حاکمیت، انقلاب و نظام است.


وی گفت: حضور و حمایت مردم از حاکمیت به افزایش اقتدار نظام در عرصه جهانی و منطقه‌ای می‌انجامد.


برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پارامترهای اخلاقی رعایت شود


حجت‌الاسلام والمسلمین بهرام دلیر مدرس فلسفه عالی و عرفان در حوزه علمیه قم گفت: کاندیدایی که فقر اخلاقی دارد برای ملت هیچ فایده‌ای ندارد. پس رعایت اخلاق برای همگان و به خصوص کاندیداهای انتخابات بسیار مهم است.


وجود خلاء قانونی در خصوص هزینه‌کردهای انتخاباتی


حجت الاسلام و المسلمین نوری رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان‌ شمالی گفت: خلاء قانونی در خصوص هزینه‌کردهای انتخاباتی وجود دارد.


وی اظهار کرد: قانونی در این خصوص نوشته شده اما به عمد یا سهو، به تصویب نمایندگان مجلس نرسیده است.




منبع: ایسنا


۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن