تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام روزانه 150 کاروان به عتبات عالیات


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اعزام روزانه 150 کاروان به عتبات عالیات
رییس سازمان حج و زیارت گفت: از آغاز اسفند روزانه 140 تا 150 کاروان عازم سفر زیارتی عتبات عالیات در کشور عراق می‌شوند.
به گزارش نامه نیوز، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت کرمانشاه، سعید اوحدی در جمع کارگزاران زیارتی استان کرمانشاه اظهار کرد: براساس هم‌افزایی صورت گرفته با دست‌اندرکاران کشور عراق توانستیم تعداد زائران اعزامی به عتبات عالیات را نسبت به نوروز سال گذشته 100 درصد افزایش بدهیم.
 
وی ادامه داد: همچنین در حد مقدورات توانستیم در کشور عراق به تهیه چندین مراکز اقامتی برای رفاه حال زائران در ایام نوروز اقدام کنیم.
 
«اوحدی» از تمدید ثبت‌نام از زائران داوطلب برای کشور عراق خبر داد و افزود: از سه‌شنبه هفته گذشته ثبت‌نام آغاز شد که به دلیل تماس‌های مکرر زائران با سازمان حج و زیارت و در نتیجه افزایش تقاضا و عرضه محدود در کشور عراق، ثبت‌نام تمدید شد.
 
وی از انجام قرعه‌کشی به دلیل افزایش تعداد زائران متقاضی به کشور عراق در نوروز امسال خبر داد و اظهار کرد: قرعه‌کشی امروز در سازمان حج و زیارت انجام و نتیجه آن روز سه‌شنبه اعلام می‌شود.
 
اوحدی با بیان اینکه نتایج قرعه‌کشی از دو طریق اعلام می‌شود ادامه داد: این نتایج از طریق سامانه حج و زیارت و همچنین ارسال پیامک به زائران اعلام می‌شود.
 
این مقام مسئول کشوری خواهان تداوم همکاری شرکت‌های هواپیمایی با سازمان حج و زیارت در ایام نوروز شد و اظهار کرد: شایسته است برخی شرکت‌های هواپیمایی که دارای ظرفیت مناسبی هستند امکانات خود را در ایام نوروز در اختیار حج و زیارت قرار دهند.
 
اوحدی با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه روزانه 140 تا 150 گروه عازم کشور عراق می‌شوند، ادامه داد: متاسفانه تا این لحظه بیش از 60 درصد بسته‌های سفر زمینی انجام شده و خواهان همکاری بهتر شرکت هواپیمایی هستیم.
 
رییس سازمان حج و زیارت ادامه داد: در مراسم اربعین امسال شاهد حضور بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر زائر بودیم که از سه مرز کشور به سمت عراق رفتند.
 
اوحدی افزود: بازگشایی مرز خسروی از مهمترین خواسته‌های ما است، چرا که زیرساخت‌های این مرز قوی است و سرمایه‌گذاری مناسبی در این مرز انجام شده که امید است با توجه به پیروزی مردم و ارتش کشور عراق شاهد بازگشایی این مرز شویم.
 
وی خاطرنشان کرد: درباره بازگشایی این مرز با استاندار کرمانشاه صحبت می‌کنیم و هماهنگی‌های لازم را با وزارت کشور انجام خواهیم داد.
 
این مسئول در ادامه به تشریح حادثه فاجعه منا پرداخت و گفت: با هماهنگی و تلاش‌های صورت گرفته، سازمان حج و زیارت و مقامات ایرانی انتظار داشتیم که حج تمتع سال 94 همانند سال گذشته به خوبی برگزار شود.
 
وی با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف از سوی مقامات ایرانی تدارک لازم انجام شده بود افزود: این فاجعه بزرگ به دلیل سوء مدیریت و بی کفایتی رژیم آل سعود اتفاق افتاد و به عنوان فاجعه ای بزرگ در طول تاریخ اسلام بی سابقه بود.
 
اوحدی در جریان سفر خود به استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه نیز دیدار کرد.



منبع: ایسنا


۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن