تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820148137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال آتش بس در سوریه در ساعات آینده


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
احتمال آتش بس در سوریه در ساعات آینده
احتمال آتش بس در سوریه در ساعات آینده وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اینکه راهکار بحران سوریه سیاسی است از احتمال برقراری آتش بس در سوریه خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، جان کری وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: اردن از تلاش های آمریکا حمایت می کند. اردن بار ویژه ای در پرونده آوارگان متحمل شده است.

وی که در نشست خبری با ناصر جوده همتای اردنی خود سخن می گفت افزود: ما با اردن برای کاستن از بار بحران آوارگان تلاش می کنیم.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه با مطرح کردن ادعاهایی علیه نظام سوریه و اعمال محاصره خواندن سوری ها به جنایت جنگی مدعی شد که با وجود حملات نظام بشار اسد امکان کمک رسانی به سوری ها وجود ندارد.

وی افزود: جنگ سوریه برنده ای ندارد. جنگ در سوریه داعش را تقویت می کند و تعداد آوارگان را زیاد می کند. ائتلاف بین المللی به دنبال غلبه بر داعش است.

وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: احتمال آتش بس در سوریه ظرف ساعات آینده وجود دارد و حل بحران فقط از راه سیاسی میسر می شود.کری تاکید کرد: ما گزینه هایی برای مقابله با داعش و تهدیدات آن داریم.

وی از ضرورت وجود عملیات انتقال سیاسی با تشکیل دولت در سوریه سخن گفت و آتش بس را مستلزم فهم وظایف هر طرف دانست و افزود: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تکمیل توافق درباره سوریه را بررسی خواهند کرد.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه با اشاره به اینکه مصالحه بین فلسطین و رژیم اسرائیل به نفع اردن است از دیدار قریب الوقوع خود با عبدالله دوم شاه اردن و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سخن گفت.
 

منبع: مهر


94/12/2 - 14:41 - 2016-2-21 14:41:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن