تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820407933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک میلیارد و 200 میلیون تومان توی جوی آب؟!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر ورزشی: فوتبال ایران > لیگ برتر - مایکل اومانا به درخواست علی دایی و زمان مدیریت علیرضا رحیمی به پرسپولیس پیوست؛ بازیکنی کاستاریکایی که سابقه بازی در جام جهانی را در کارنامه داشت و تصور می شد بتواند باری از روی دوش خط دفاع پرسپولیس بردارد اما این چنین نشد.
این روزها شاید حواس همه به نیمکت نشینی های متوالی گران ترین بازیکن پرسپولیس معطوف شده باشد در حالی که مایکل اومانا در فصل گذشته هم عملکرد ضعیفی نشان داده بود.
اگر خاطرتان باشد در دربی فصل گذشته و روی اشتباه همین مایکل اومانا بود که سجاد شهباززاده دروازه پرسپولیس را باز کرد. مدافع کاستاریکایی سهل انگاری کرد تا این اتفاق بیفتد و پس از 4 بازی دروازه سرخ ها گشوده شود.
همین طور در بازی رفت پرسپولیس و گسترش فولاد در لیگ چهاردهم سرخپوشان با 2 گل از حریف جلو افتادند اما روی اشتباه سوشا مکانی گل خوردند و در ادامه هم گل تساوی را دریافت کردند.
در آن دیدار پرسپولیس می توانست برنده زمین شود. در دقیقه 90 داور به سود سرخپوشان پنالتی گرفت اما ضربه پنالتی را مایکل اومانا که در جام جهانی و مقابل هلند هم ضربه اش را خراب کرد، از دست داد.
در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم شاگردان علیرضا منصوریان با گل دقیقه 90 که مایکل اومانا به کمک نیلسون برزیلی به ثمر رساندند مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدند در حالی که بازی دست تیم قرمز بود.
شاید بزرگ ترین دسته گل مایکل اومانا در جام حذفی فصل قبل رقم خورد، جایی که این ...
[ مشاهده متن کامل خبر یک میلیارد و 200 میلیون تومان توی جوی آب؟! در روزنامه خبر ورزشی ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر ورزشی]
[مشاهده در: www.khabarsport.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن