تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802536256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد سپاهان نماینده شایسه ایران در آسیا / غرش شیرهای نصف‌جهان مقابل حریف اماراتی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
سپاهان نماینده شایسه ایران در آسیا / غرش شیرهای نصف‌جهان مقابل حریف اماراتی
سپاهان اصفهان پر افتخارترین تیم ایران در لیگ برتر با 10 دوره حضور در جام باشگاه‌های آسیا، آشناترین نام ایرانی در آسیا برای حریفان است که این روزهای در شرایط خوبی قرار ندارد.

خبرگزاری فارس: سپاهان نماینده شایسه ایران در آسیا / غرش شیرهای نصف‌جهان مقابل حریف اماراتی



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پر افتخارترین تیم لیگ برتر و پایه ثابت نمایندگان ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا باید در شرایطی دشوار در مقابل حریف اماراتی‌اش به میدان برود. سپاهان اصفهان که با 10 دوره حضور در جام باشگاه‌های آسیا در بین تیم‌های ایرانی از این حیث رکوردار است، سابقه حضور در فینال این مسابقات را هم دارد و در همان دوره بود که به عنوان تنها تیم ایرانی به مسابقات جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کرد. در بین تیم‌های ایرانی، نام سپاهان اصفهان بیشتر از سایر تیم‌ها در آسیا برای حریفان آشناست؛ زردپوشان به جز یک نایب قهرمانی دوبار نیز تا مرحله یک چهارم نهایی بالا رفته‌اند. سپاهان پس از هفت دوره حضور پیاپی فصل گذشته امکان حضور در آسیا را پیدا نکرد تا با قهرمانی در لیگ برتر بار دیگر مقتدارنه به آسیا صعود کند. در ابتدای فصل کمتر کسی سپاهان را این‌گونه متصور می‌شد و همه از قهرمان لیگ برتر انتظار افتخارآفرینی مجدد را داشتند و برای طلایی‌پوشان شانس بسیاری در آسیا قائل بودند اما این فصل بد شانسی به همراه اتفاقات عجیب و غریب شرایط متفاوتی را برای پرافتخارترین تیم ایران رقم زد. سپاهان در پایان هفته بیست و یکم با قرار گرفتن در رده یازدهم جدول از شرایط خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی برخورد دار نیست و آن‌ها سه بازی گذشته‌شان را با شکست پشت سر گذاشته‌اند. سپاهان که همیشه با ثبات مدریت شناخته شده بود، در چند فصل اخیر تغییرات زیادی را در راس کار خود دیده است و آمدن مدیران با سلایق مختلف تغییرات زیادی را در سپاهان به وجود آورده. در این فصل انواع و اقسام اتفاقات عجیب و قریب برای سپاهان رقم خورد که برای تیمی با این همه افتخار غیرواقع به نظر می‌آید. صادر نشدن کارت بازی دو بازیکن تاثیرگذار، قهر اسطوره و کاپیتان باشگاه، ترانسفر شدن بازیکن تاثیرگزار تیم بدون دریافت مبلغی جهت رضایت‌نامه، تغییر مربی در میانه فصل، پرداخت پول اردو توسط بازیکن و شعار علیه کادر فنی و کادر مدیریتی تنها بخشی از حاشیه‌های تیم بدون حاشیه سال‌های گذشته سپاهان در این فصل بوده است. به هر حال پس از کش و قوس‌های فراوان سپاهان باید سه شنبه در مقابل النصر امارات به میدان برود؛ دیداری که خارج از شرایط یک مسابقه فوتبال به یک دیدار حیثیتی نیز تبدیل شده است. این روزهای نام‌هایی اطراف باشگاه سپاهان برای جایگزینی استیماچ شنیده می‌شود که تنها استرس بازیکنان را برای دیدار حساس مقابل النصر امارات افزایش می‌دهد و دامن‌زدن به این شایعات عملکرد نماینده کشورمان در آسیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. فراموش نشود که نماینده شایسته کشور و شهرمان بارها ضمن عملکرد ضعیف در لیگ، در آسیا با غیرت ایرانی عملکرد خوبی داشته است که امیدواریم روز سه‌شنبه بار دیگر شاهد غرش شیرهای زرد  نصف‌جهان باشیم.

94/12/02 - 11:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن