تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821263476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جب بوش کنار کشید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جب بوش کنار کشید


جب بوش، برادر رئیس جمهوری سابق آمریکا از صحنه رقابت ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور کنار کشید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه، جب بوش، فرزند جورج بوش پدر و برادر جورج دبلیو بوش، روسای جمهوری پیشین آمریکا شنبه شب تصمیم گرفت از ادامه حضور در مبارزات انتخاباتی کناره گیری کند.
بر اساس این گزارش، پس از آن که بوش 63 ساله نتایج ضعیف دیگری را در انتخابات رقم زد، با ایراد سخنانی،‌ به پیروزی رقیبش، دونالد ترامپ در حزب جمهوری خواه اشاره کرده و از توقف مبارزات انتخاباتی اش خبر داد.
فرماندار سابق فلوریدا در حوزه های رای گیری آیوا، تنها سه درصد آرا را به دست آورد و به مقام ششم رسید. در نیوهمشایر، 11 درصد از آرای موافق را کسب کرده و در مقام چهارم قرار گرفت. در ایالت کارولینای جنوبی نیز، بار دیگر مقام چهارم را از آن خود کرد.
پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا قرار است سه شنبه ‎۱۸ آبان ۱۳۹۵ برابر ۸ نوامبر ۲۰۱۶ میلادی برگزار شود. گزینندگان ریاست‌ جمهوری رئیس‌ جمهور ایالات متحده و معاون وی را انتخاب خواهند کرد. باراک اوباما رئیس جمهور فعلی به دلیل محدودیت دوره‌ ها بر اساس متمم بیست و دوم قانون اساسی ایالات متحده برای انتخاب شدن برای سومین بار واجد شرایط نیست.
فرایند نامزد شدن انتخاباتی در آمریکا غیرمستقیم است، که در آن رای‌ دهندگان به فهرستی از نمایندگان خود در کنوانسیون‌ های برگزینندهٔ نامزد هر حزب رای می‌دهند که آنها نامزد ریاست جمهوری حزب را بر می‌گزینند.
 


یک شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن