تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820873136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای رانندگی دیوانه وار زن جوان و پسر دوچرخه سوار +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: دوچرخه سوار علی رغم قول دادن برای عدم پخش فیلم آن را در سایت ها پخش کرد ولی کسی طرف او را نگرفت و او ضایع شد.
به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جواندوچرخه سواری که در حال دوچرخه سواری در یکی ازجاده های انگلیس بود، همزمان دوربین کلاهش هم روشن بود. هنگامی که او در حال گذر بود ناگهان ماشینی با چند متر فاصله در مقابل او پیچید و به سمت چپ خیابان در فرعی پیچید.


دوچرخه سوار که از این حرکت به شدت عصبانی شده بود دنبال او رفت و هنگامی که این خانم ماشین خود را پارک کرد با عصبانیت به او گفت به نظرم شما متوجه نشدید که سر پیچ چه رانندگی خطرناکی داشتید. اما خانم که بسیار آرام بود گفت من شما را دیدم و فاصله بین ما بسیار زیاد بود من حتی راهنما هم زدم. اما دوچرخه سوار او را تهدید کرد که من این صحنه را فیلم برداری کردم و پلاک ماشین شما درفیلم قرار دارد و میتوانم به راحتی آن را پخش کنم پس بهتر است عذرخواهی کنید.


خانم راننده گفت اگر این اتفاق واقعا افتاده باشد متاسفم، ولی من تا فیلم شما را نبینم به چیزی که شما می گویید اعتقادی ندارم. دوچرخه سوار هم گفت حالاکه شما عذرخواهی کردید من شما را می بخشم و به محض رسیدن به خانه فیلم را پاک می کنم.
اما هنگامی که او به منزل رسید فیلم را ...
[ مشاهده متن کامل خبر ماجرای رانندگی دیوانه وار زن جوان و پسر دوچرخه سوار +تصاویر در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن