تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819888597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پیاز» در دولت تدبیر،اشک مردم را درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: یکی از مهمترین دغدغه های جامعه مسئله معیشت و تامین نیازهای زندگی است. از آنجا که اقتصاد یکی از مولفه های مهم و حساس در هرکشوری است برنامه ریزی دقیق و تلاش برای مدیریت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از  یزدامـــــروز؛  یکی از مهمترین دغدغه های جامعه مسئله معیشت و تامین نیازهای زندگی است. از آنجا که اقتصاد یکی از مولفه های مهم و حساس در هرکشوری است برنامه ریزی دقیق و تلاش برای مدیریت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
اواخر دیماه امسال بود که خبر اجرایی شدن برجام ولغو تحریم های ظالمانه علیه ایران سوژه اصلی رسانه ها قرار گرفت و افکار جهانی را به خود معطوف ساخت؛ خبری که ساعتی پس از انتشار آن واکنش رئیس دولت تدبیر و امید را در پی داشت .
رئیس جمهوری اسلامی ایران در بخشی از سخنان خود خطاب به ملت ایران گفت:
«از امروز پولهایی که از آن ملت ایران و در بانکهای خارجی بود و قفل نابجایی به نام تحریم بر آنها زده شده بود در اختیار ملت ایران برای فعالیتهای اقتصادی قرار می گیرد و پسا تحریم می تواند شرایط خوبی را برای اقتصاد ما فراهم کند»
اما با گذشت بیش از یک ماه از اجرایی شدن برجام نه تنها اقتصاد کشور شرایط بهتری را به خود ندیده است بلکه به نظر می رسد روز به روز این شرایط سخت تر هم خواهد شد.
در حالی که غذا، پوشاک و مسکن از اصلی ترین نیازهای مردم ...
[ مشاهده متن کامل خبر «پیاز» در دولت تدبیر،اشک مردم را درآورد در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
«پیاز» در دولت تدبیر،اشک مردم را درآورد






شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن