تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرر 0.7 درصدی طلا در هفته گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:طلا: سایت طلا : در حالیکه طلا اعتماد سرمایه گذاران را به دست آورده بود، در هفته ی گذشته تحت تأثیر نوسانات دلار، نفت و شاخص های سهام افت حدوداً 0.7 درصدی را تجربه کرد.
به گزارش سایت طلا ، افت اونس در هفته ی گذشته نگاه فعالان را به روند این فلز گرانبها تغییر نداد و اکثر کارشناسان و فعالان بازار صعود طلا را در کوتاه مدت پیش بینی و سطح 1300 دلاری را مد نظر دارند.
بنابراین گزارش، اونس که متأثر از نگرانی های اقتصاد ی و به خصوص احتمال تأثیر پذیرفتن اقتصاد آمریکا از این نگرانیها و تعویق افزایش نرخ بهره جهش 5.5 درصدی را در هفته ی منتهی به 23 بهمن ماه تجربه کرده بود، در اولین روز کاری هفته با ریزش 29 دلاری روبرو شد.
اونس روز دوشنبه را تحت تأثیر رشد شاخص های سهام و دلار با افت آغاز کرد که البته بازگشت سرمایه گذاران چینی بعد از یک هفته تعطیلی و فروش طلا توسط آنها نیز در این امر موثر بود.
این گزارش می افزاید، ضعف اونس در پی افزایش شاخص سهام و دلار روز سه شنبه نیز ادامه یافت و ارزش طلا به زیر مرز 1200 دلار رفت. اما رشد بهای نفت و افزایش تقاضا سبب رشد طلا از کف روزانه شد و طلای جهانی تنها افت 9 دلاری را نسبت به روز قبل در این روز به ثبت رساند.
در این روز عربستان، روسیه، ونزوئلا و قطر توافق کردند که در صورت موافقت دیگر تولید کنندگان عمده ی نفت، سطح ...
[ مشاهده متن کامل خبر ضرر 0.7 درصدی طلا در هفته گذشته در سایت اطلاع رسانی طلا ]

شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: طلا]
[مشاهده در: www.tala.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن