تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820134287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو هزار تروریست با سلاح های سبک و سنگین از ترکیه وارد سوریه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: این روزنامه ترکیه ای گزارش داد که آنکار به گروهک تروریستی "الجبهه الشامیه" اجازه داد تا تسلیحات سبک و سنگین اعم از موشک، تانک را به سوریه منتقل کند.
به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روزنامه "زمان" چاپ ترکیه، حدود دو هزار نفر از تروریست های سوریه از طریق ترکیه وارد سوریه شدند .
این روزنامه در ادامه گزارش داد که این اقدام همزمان با ادامه پیشروی "نیروهای دموکراتیک سوریه" و نیروهای کُرد موسوم به "یگان های مدافع خلق" در شمال سوریه صورت گرفت .
روزنامه زمان به نقل از یک منبع مخالف دولت سوریه گزارش داد که این نیروها به همراه نیروهای امنیتی ترکیه از ادلب وارد استان هاتای ترکیه شدند و سپس از طریق ترکیه به سمت اعزاز حرکت کردند.
از سوی دیگر، "ابو عیسی" فرمانده گروه الجبهه الشامیه گفت: مقامات ترکیه به ما اجازه دادند تا تسلیحات سبک، خمپاره، موشک، تانک و هر گونه تسلیحات سنگین را نیز از این مسیر به سوریه منتقل کنیم.
پیش از این، نخست وزیر ترکیه نیروهای مسلح کرد را تهدید کرد که در صورت نزدیک شدن به شهر اعزاز با "واکنش شدید" آنکارا مواجه خواهند شد.
احمد داوود اغلو روز دوشنبه تاکید کرد ترکیه اجازه نخواهد داد اعزاز به تصرف نیروهای کرد درآید.
[ مشاهده متن کامل خبر دو هزار تروریست با سلاح های سبک و سنگین از ترکیه وارد سوریه شدند در نسیم آنلاین ]
دو هزار تروریست با سلاح های سبک و سنگین از ترکیه وارد سوریه شدند






شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن