تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820901614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرود نمادین ایرباس ۳۵۰ در فرودگاه مهر آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری آنا: یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۵۰ به طور نمادین امروز یکم اسفند در فرودگاه مهرآباد به زمین می نشیند و پس از ساعاتی توقف به سمت لوزو فرانسه پرواز می کند.
به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ این هواپیمای مسافری از ایرشو سنگاپور به مقصد لوزو فرانسه پرواز می کند و قرار است در فرودگاه مهر آباد برای ساعاتی توقف کند.
هواپیمای ایرباس ۳۵۰ از جمله مدل های خریداری شده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است و به طور نمادین ساعت در فرودگاه مهرآباد به زمین می نشیند و بعد از ساعاتی توقف این فرودگاه را ترک می کند.
طبق قرارداد امضا شده میان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ایرباس فرانسه ۱۴ فروند از این مدل هواپیما در سال ۲۰۲۱ به تدریج وارد ناوگان هوایی کشورمان می شود.
گفتنی است، ۱۱۸فروند هواپیمای ایرباس خریداری شده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی شامل ۴۵ فروند هواپیما از خانواده ایرباس ۳۲۰ ٬ ۴۷ فروند نیز ایرباس ۳۳۰ برای پروازهای میان برد،۱۴ فروند ایرباس ۳۵۰ و ۱۲ فروند ایرباس ۳۸۰ قاره پیما است.
[ مشاهده متن کامل خبر فرود نمادین ایرباس ۳۵۰ در فرودگاه مهر آباد در خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ]
فرود نمادین ایرباس ۳۵۰ در فرودگاه مهر آباد






شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری آنا]
[مشاهده در: www.ana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن