تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819527920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شرکت آب منطقه‎ای گلستان خبر داد انسداد 16 حلقه چاه غیرمجاز در پنج شهرستان گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون شرکت آب منطقه‎ای گلستان خبر داد
انسداد 16 حلقه چاه غیرمجاز در پنج شهرستان گلستان
معاون حفاظت و بهره‎برداری شرکت آب منطقه‎ای گلستان از انسداد 16 حلقه چاه غیرمجاز در پنج شهرستان استان در هفته منتهی به ۲۳ بهمن سالجاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: انسداد 16 حلقه چاه غیرمجاز در پنج شهرستان گلستان



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی آب منطقه‎ای گلستان، سید محسن حسینی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح تعادل‎بخشی آب‎های زیرزمینی انسداد چاه‎های غیرمجاز با سرعت در حال انجام است. وی تصریح کرد: طی هفته منتهی به 23 بهمن سالجاری 16 حلقه از چاه‎های غیرمجاز در شهرستان‎های گرگان، کلاله، رامیان، گنبدکاوس و آزادشهر مسدود و مسلوب‎المنفعه شده است که شش حلقه در گرگان، دو حلقه در کلاله، دو حلقه در رامیان، دو حلقه در  گنبدکاوس و چهار حلقه در آزادشهر حفر شده بودند.
معاون حفاظت و بهره‎برداری شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان تصریح کرد:  چاه‎های غیرمجاز مسدود شده در شهرستان گرگان در روستاهای معصوم‎آباد، اتراچال، حیدرآباد و لاملنگ در گنبدکاوس در روستاهای سارجه‎کر و اجن شیرلی، در آزادشهر در روستاهای زیتونلی، پشمک توقتمیش، فاضل‎آباد و حومه شهر نگین‎شهر، در رامیان در روستاهای میانکاله و محمدآباد فندرسک و در کلاله در روستاهای شهرک جمهوری و آنه بردی حفر شده بود.
وی ضمن تشکر از حمایت‎های دستگاه قضایی و انتظامی و نیز فرمانداران به عنوان رؤسای شورای حفاظت منابع آب شهرستان‎ها از عملکرد مطلوب ادارات منابع آب شهرستان‎ها که موجب قطع ید این تعداد متجاوز به منابع آبی و جلوگیری از زیان به آبخوان‎ها و صاحبان چاه‎های پروانه‎دار شده است قدردانی و اظهار امیدواری کرد در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قانونمندی در سرلوحه تمامی شهروندان قرار گیرد.
گفتنی است از ابتدای اجرای طرح انسداد چاه‎های غیرمجاز، 164 فقره انسداد در استان انجام شده است.

94/12/01 - 14:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن