تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814981262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صهیونیست ها: مشکل ما این است که نصرالله راستگوست


واضح آرشیو وب فارسی:اسلام تایمز: اسلام تایمز: تحلیلگران صهیونیست می گویند، یکی از مشکلات مقامات رژیم صهیونیستی این است که می دانند هر تهدیدی که دبیرکل حزب الله علیه آنان مطرح کند، عملی می شود زیرا نصرالله صادق است.
به گزارش اسلام تایمز، رژیم صهیونیستی نتوانست سخنان اخیر «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان درباره «بمب اتم» را نادیده بگیرد.
روزنامه الاخبار لبنان با اشاره به واکنش صهیونیست ها به سخنان نصرالله درباره جنگ احتمالی آتی نوشت: «بمب اتمی» که سید حسن نصرالله بر سر سران و ساکنان اسرائیل انداخت و [به طور ضمنی] تهدید به هدف گرفتن مخازن (گاز) آمونیاک در خلیج حیفاء کرد، بزرگتر از سیاست رسانه ای تل آویو بود که بتواند آن را کنترل کند و از تاثیر آن بر افکار عمومی اسرائیلی ها بکاهد.
دبیر کل حزب الله در سخنان اخیرش گفت: صهیونیست ها از جنگ بعدی [احتمالی] می ترسند. میترسند که مقاومت مخزن های گاز در حیفاء را که به کشته و زخمی شدن بیش از 800 هزار نفر در رژیم غاصب خواهد شد، هدف بگیرد. معتقدند که آسیبی که از انفجار این مخزن ها ایجاد خواهد شد، معادل یک بمب اتم است. از دید آنان، ما بمب اتم داریم [خنده..] .
الاخبار افزود: اسرائیل شاید بتواند تهدیدهایی که متوجه ش می شود، کنترل کند اما از رویارویی با تهدیدهای نصرالله ناتوان است؛ زیرا تهدیدهای نصرالله اثر خاصی بر افکار عمومی در اسرائیل دارد. دلیلش ...
[ مشاهده متن کامل خبر صهیونیست ها: مشکل ما این است که نصرالله راستگوست در اسلام تایمز ]
صهیونیست ها: مشکل ما این است که نصرالله راستگوست






شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اسلام تایمز]
[مشاهده در: www.islamtimes.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن