تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821071105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه طلا و یک برنز در انتظار کاروان کشتی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سه طلا و یک برنز در انتظار کاروان کشتی ایران


نصیری، حسین خانی و یزدانی به فینال راه یافتند و سرمستی برای برنز می جنگند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، بیست و هشتمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز در بانکوک تایلند با درخشش کشتی گیران ایران آغاز شد. نتایج و برنامه ملی پوشان ایران به این شرح است:  57 کیلوگرم:
یونس سرمستی در دور یک هشتم نهایی 11 - 0 مرات مهمت عطایف را ضربه فنی کرد و در دور یک چهارم نهایی 13 - 2 یوسوکه کاوانو از ژاپن را پشت سر گذاشت. سرمستی در نیمه نهایی 8 - 10 از ساندیپ تومار از هند شکست خورد و در رده بندی به مصاف باتبولد سودنومادش از هند می رود. 65 کیلوگرم:
میثم نصیری در دور نخست 10 - 0 جیراوات یامسام از تایلند را ضربه فنی کرد، در دور یک هشتم نهایی 12 - 2 برابر معروف نوریلوئف از ازبکستان برنده شد و در دور یک چهارم نهایی 13 - 2 باتماگنای باتچولون از مغولستان را برد. نصیری در نیمه نهایی 11 - 0 ماساکازو کاموی ژاپنی را ضربه فنی کرد و در فینال با نورلان بکژانوف از قزاقستان دیدار می کند. 74 کیلوگرم:
مصطفی حسین خانی در دور نخست 4 - 3 از سد کوهی کیتامورا از ژاپن گذشت و در دور یک چهارم نهایی 12 - 1 برابر سایاکبی اوسوپوف از قرقیزستان پیروز شد. حسین خانی در نیمه نهایی 7 - 0 گومبودورج دورجوانچیگ از مغولستان را پشت سر گذاشت و در فینال با ژیگر زاکراف از قزاقستان روبرو می شود. 97 کیلوگرم:
رضا یزدانی در دور نخست 10 - 0 اکاپونگ جانی از تایلند را ضربه فنی کرد و در یک چهارم نهایی 11 - 0 سهراب جون موکاراموف از ازبکستان را نیز با ضربه فنی پشت سر گذاشت. یزدانی در نیمه نهایی 7 - 0 خودربولگا دورجخند از مغولستان را برد و در فینال باید به مصاف ماگومد موسی یف از قرقیزستان می رود. در این وزن امیر محمدی کشتی گیر ذخیره بود. برای ایران فردا در 61 کیلوگرم بهنام احسان پور، 70 کیلوگرم محمد نادری، 86 کیلوگرم احسان لشگری و در 125 کیلوگرم پرویز هادی برای تیم ایران کشتی می گیرند. هدایت این تیم برعهده علی اکبر دودانگه است. در کشتی آزاد قهرمانی آسیا تیم ایران با 23 قهرمانی، 4 نایب قهرمانی و یک سومی رکورد دار است و تیم ازبکستان با 3 قهرمانی و یک سومی در رده دوم و ژاپن با یک قهرمانی 6 نایب قهرمانی و 7 سومی در رده سوم قرار دارند. تیم هند نیز با یک قهرمانی 2 نایب قهرمانی و 5 سومی چهارم است. پیش از این در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم ایران با 4 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز و 71 امتیاز قهرمان شد و تیم های قزاقستان با یک طلا و نقره و 4 برنز و 58 امتیاز دوم و قرقیزستان با 2 طلا و 3 برنز و 49 امتیاز سوم اند.




شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن