تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکنون فرد جدیدی در کردستان تایید صلاحیت نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تاکنون فرد جدیدی در کردستان تایید صلاحیت نشده است استان‌ها > کردستان - رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: تا کنون هیچ فرد جدیدی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به لیست تایید صلاحیت شدگان استان کردستان افزوده نشده است.

علیرضا آشناگر در گفتگو با ایسنا اظهار داشت: هرچند روز گذشته در برخی از حوزه‌های انتخابیه کشور، افراد جدیدی تایید صلاحیت شدند، اما تا این لحظه هیچ کاندیدای جدیدی در استان کردستان برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت نشده است. وی به برخی شایعه پراکنی‌ها و گمانه زنی‌ها در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: صلاحیت افرادی که در فضای مجازی برای چند حوزه انتخابیه در استان کردستان با عنوان تایید صلاحیت شده مطرح شده اند، صحت ندارد. رئیس ستاد انتخابات استان کردستان ادامه داد: امکان اینکه تا آخرین لحظه افراد جدیدی در کردستان دوباره تایید صلاحیت شوند، وجود دارد. وی در ادامه سخنان خود با اشاره به رقابت 88 کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان کردستان، خاطرنشان کرد: در حوزه‌های انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران 33 مرد و 2 زن، مریوان و سروآباد 18 مرد و یک زن، قروه و دهگلان 7 مرد، سقز و بانه 9 مرد و یک زن و بیجار 16 مرد و یک زن با یکدیگر رقابت می‌کنند. دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان خبری همزمان با سراسر کشور، روز جمعه(هفتم اسفندماه) در یک هزار و 197 شعبه اخذ رای در استان کردستان برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: استان کردستان - انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان - انتخابات مجلس دهم -




شنبه 1 اسفند 1394 - 11:53:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن