تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات در كشور ما از مظاهر اصلي مردم سالاري ديني است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انتخابات در كشور ما از مظاهر اصلي مردم سالاري ديني است
فرماندار اصفهان گفت: از مهمترين موضوعات نظام جمهوري اسلامي كه مبتني بر رأي و مشاركت مردم است انتخابات مي باشد لذا انتخابات در كشور ما از مظاهر اصلي مردم سالاري ديني است.
فضل اله كفيل در جمع خبرنگاران انتخابات را آبروي نظام اسلامي دانست و اظهارداشت: در انتخابات نقش تك تك افراد مسئول در شعب اخذ رأي مهم است و يكي از مهمترين نقش ها را عواملي كه به عنوان عضو در شعبه اخذ راي حاضر هستند، ايفا خواهند كرد.
فرماندار اصفهان با تاكيد بر اهميت رعايت حق الناس در زمان رأي گيري تصريح كرد: حق الناس مورد تأكيد مقام معظم رهبري از مهمترين محورهايي است كه بايد به آن توجه و دقت داشت و جايگاه آن در شعب تببين گردد.
وي در ادامه با اشاره به فعاليت 19 هزار و 800 نفر در انتخابات افزود: تعدادي از اين افراد در انتخابات دوره هاي قبل نيز حضور داشته اند و انتظار ميرود با استفاده از اندوخته هاي قبلي به عنوان تجربه و از دستور العمل هاي جديد وزارت كشور كه در اين دوره ها ارائه مي گردد حداكثر استفاده نمايند.
فرماندار اصفهان حضور در دوره آموزشي را بسيار مهم دانست و گفت : در دوره هايي كه برگزار مي شود دستورالعمل هايي كه ستاد انتخابات تدوين وابلاغ كرده است آموزش داده خواهد شد و روز انتخابات بايستي دقيقاً اجرايي گردد.
وی در ادامه پيرامون چهار مبناي ، مورد نظر كه در انتخابات بايد مورد توجه و عمل قرار گيرد اظهار داشت : رويكرد و عهدمان بر اساس چهار محور امانتداري، بي طرفي، قانون مداري و سلامت انتخابات است كه بايد به معناي واقعي به آن توجه شود.
کفیل اصفهان سلامت انتخابات را آبروي نظام دانست و افزود: توجه و عمل به قانون و عدم اعمال نظر و سليقه تكليف ديني و اخلاقي مهم ماست.
وی در ادامه خواستار رعايت جدي دو اصل نظم و شمارش آراء با رعايت اصل امانتداري شد و افزود: آغاز رأي گيري ساعت هشت صبح خواهد بود و انتظار داريم كه رأس ساعت مقرر ۸۴۹ شعبه آماده شروع به فعاليت و اخذ رأي مردم باشند.
وي اوج توجه به حق الناس را شمارش آراء در پايان كار دانست و گفت: اعضا شعب بايد نهايت حساسيت و دقت را در تنظيم صورتجلسات دو انتخابات داشته باشند.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن