تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805833520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر هیئت رزمی آبیک خبر داد 8 مدال رنگی بر گردن کیک‌بوکسینگ‌کاران آبیکی در مسابقات قهرمانی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر هیئت رزمی آبیک خبر داد
8 مدال رنگی بر گردن کیک‌بوکسینگ‌کاران آبیکی در مسابقات قهرمانی کشور
دبیر هیئت رزمی آبیک از کسب 8 مدال رنگارنگ از سوی کیک‌بوکسینگ‌کاران این شهرستان در مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ کشور انتخابی تیم ملی خبر داد.

خبرگزاری فارس: 8 مدال رنگی بر گردن کیک‌بوکسینگ‌کاران آبیکی در مسابقات قهرمانی کشور



محمود جمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: تیم کیک‌بوکسینگ شهرستان آبیک به نمایندگی از استان قزوین با اعزام 11 فایتر به مسابقات انتخابی تیم ملی 2016 جهان در سبک کیک‌بوکسینگ (WPKA) که در مجموعه ورزشی شهید قیانوری تهران ورزشگاه برگزار شد، حضور یافت. وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم منتخب برای اعزام به مسابقات قهرمانی 2016 جهان در سبک‌های سمی‌کنتاکت، لایت‌کنتاکت، فرم، فول‌کنتاکت و لوکیک با حضور بیش از 750 نفر از ورزشکاران استان‌های مختلف کشور در مجموعه ورزشی شهید قیانوری تهران برگزار شد. دبیر هیئت رزمی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در این مسابقات که با حضور استاد بزرگ شیهان عسکر آزادیان برگزار شد، کیک‌بوکسینگ‌کاران شهرستان آبیک خوش درخشیده و هشت مدال رنگارنگ را از آن خود کردند. جمشیدیان تصریح کرد: در این دوره از مسابقات در رده بزرگسالان امین صالحی در وزن منهای 75 کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویخت، علی قلی‌زاده در وزن منهای 90 کیلوگرم و بهنام حسنی در وزن منهای 70 کیلوگرم صاحب مدال نقره‌ای شدند. وی اضافه کرد: همچنین در این مسابقات، در رده بزرگسالان ابوالفضل حیدری در وزن منهای 54 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد و ابراهیم مصلحی در وزن منهای 64 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد. این مسئول خاطرنشان کرد: در رده جوانان سیاوش حسنی در وزن منهای 65 مدال نقره را بر گردن آویخت و در رده نوجوانان سهراب حسنی در وزن منهای 50 کیلوگرم مدال طلا و سجاد ساریجالو در وزن منهای45 کیلو‌گرم مدال نقره‌ای را از آن خود کردند. دبیر هیئت رزمی شهرستان آبیک اذعان کرد: در این دوره از مسابقات فرهاد حیدری، مرتضی محبی‌تبار و امیرحسین تک‌زارع حذف شدند. جمشیدیان افزود: در مجموع تیم کیک‌بوکسینگ شهرستان آبیک که به نمایندگی از استان قزوین در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بود با تلاش ورزشکاران رشته کیک‌بوکسینگ توانست هشت مدال رنگارنگ شامل سه طلا، چهار نقره و یک برنز را از آن خود کند. وی ادامه داد: به همت امیر کاظم‌زاده از حامیان آبیکی، از طرف خانواده سردار شهید جعفر فرجی به تیم کیک‌بوکسینگ شهرستان آبیک مساعدت مالی شد که جای قدردانی دارد. این مسئول خاطرنشان کرد: برای همراهی کردن تیم کیک‌بوکسینگ شهرستان آبیک از سوی فضل‌الله اکبری‌زیارانی و محمد خرمن‌بیز از اعضای شورای اسلامی شهر آبیک یک سرویس در اختیار تیم کیک‌بوکسینگ شهرستان آبیک قرار گرفت که قدردانی می‌شود. دبیر هیئت رزمی شهرستان آبیک تصریح کرد: طی مکاتبه با اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک برای مساعدت تیم اعزامی کیک‌بوکسینگ شهرستان آبیک به مسابقات قهرمانی کشور، متأسفانه مساعدتی صورت نگرفت. جمشیدیان افزود: گرچه از عدم مساعدت اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک گلایه داریم ولی با دست خالی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردیم و با دست پر به شهرستان بازگشتیم. وی ادامه داد: مراسم جشنی در روز پنج‌شنبه 6 اسفند ماه با دعوت از اعضای شورای اسلامی شهر آبیک و رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین از قهرمانان کیک‌بوکسینگ شهرستان آبیک برگزار و از آنان تجلیل می‌شود. گفتنی است؛ محمود جمشیدیان و داریوش حسنی به عنوان مربیان و مهدی دشتدار به عنوان سرمربی، تیم اعزامی شهرستان آبیک را در مسابقات قهرمانی کشور همراهی کردند.

94/12/01 - 08:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن