تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهرکرد:دشمن به دنبال تضعیف شورای نگهبان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: امام جمعه شهرکرد:دشمن به دنبال تضعیف شورای نگهبان است استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:دشمن به دنبال تضعیف جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی است.


حجت الاسلام محمد علی نکونام ،در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود:
در مرحله اول دشمن ،به دنبال نفی اساسی شورای نگهبان و وظایف آن بود تا بتواند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند،اما موفق نشد.
به گفته وی،در مرحله دوم ،دشمن به دنبال به زیر سوال بردن نظارت استصوابی شورای نگهبان بود و در این راه نیز مباحث و شبهه افکنی کرد.
وی گفت:در مرحله سوم،دشمن به دنبال زیر سوال بردن وظایف و تصمیمات شورای نگهبان بود تا از این طریق بتواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند.
خطیب نماز جمعه شهرکرد ، به فرمایشات و فرامین مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مردم آذربایجان شرقی اشاره کرد و تاکید کرد: سخنان مقام معظم رهبری بسیار اثر گذار است و سخنان ایشان ، تمامی توطئه های دشمنان را خثنی می کند.
نکونام یادآور شد:همان گونه که مقام معظم رهبری در این دیدار اخیر فرمودند،مجلسی که مرعوب آمریکا باشد ،باعث بدبختی کشور می شود و باید در برابر نفوذ دشمنان ایستادگی کرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد یادآور شد:دشمن به دنبال این است که انسان های ضعیف وارد مجلس شوند و انسان های ضعیف کسانی هستند که مرعوب آمریکا می شوند.
به گفته وی،مساله دیگری که دشمن دنبال می کند این است که افرادی که به دنبال حاکمیت کردن اشرافیت و دنیا طلبی و راحتی طلبی هستند،وارد مجلس شوند و این یک خطر برای انقلاب است.
نکونام اظهار داشت:دشمن می خواهد با حاکمیت اشرافیت گرایی و راحت طلبی ،"حسین کشی " کند و به انقلاب اسلامی از درون ضربه بزند و جلو جریان مقاومت را بگیرد.
به گفته وی،اقتصاد مقاومتی برای آبادانی کشور است و باید نمایندگان مجلس به این مساله توجه ویژه ای داشته باشند تا اقتدار گشایش محور و اقتدار دورن زا در کشور تقویت شود.
وی تاکید کرد:عده ای به دنبال زدن ریشه انقلاب اسلامی و دین در کشور هستند تا راه شهدا و امام راحل را تخریب کنند و این افراد همان انسانهای غربگرا هستند.
خطیب جمعه شهرکرد،جایگاه خبرگان رهبری را بسیار مهم دانست و گفت:خبرگان رهبری ،تعیین کننده رهبر است و رهبر نیز سیاست گذاری کلان کشور را برعهده دارد و اگر نمایندگان خبرگان به غرب گرایش داشته باشند،انقلاب اسلامی به خطا خواهد رفت.
به گفته وی،رادیوهای بیگانه و دشمن به دنبال القا خواسته های خود هستند اما همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند،مردم انقلابی ایران همواره عکس خواسته های دشمن حرکت کرده اند و دشمن همیشه ناکام مانده است.
وی گفت:در مساله برجام نیز ، دو سال است زحمت کشیده شده است اما آمریکا هنوز اجازه ورود سرمایه گذاران را به ایران نمی دهد و این رفت و آمدها هنوز جواب نداده است و نباید به آمریکا به هیچ وجه اعتماد کرد.
گفتنی است ،ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری مردم را به حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه فراخواندند و حضور حداکثری مردم در انتخابات را باعث ،خثنی شدن توطئه های دشمنان عنوان کردند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




شنبه 1 اسفند 1394 - 08:20:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن