تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در تدوین برنامه ششم توسعه, اولویت دفاعی با پدافند غیرعامل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: در بیست و هفت مورد اساسی برای توسعه کشور در برنامه پنج ساله ششم توسعه, یک فصل مهم و قابل توجه به مباحث نظامی و غیرنظامی از جهت سیاست هایی که برای بازدارندگی داریم و درحال حاضر اولویت آن با پدافند غیرعامل است, اختصاص دارد.
محمدباقر نوبخت, معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی, در همایش پدافند غیرعامل که در دانشگاه عالی دفاع برگزار شد, در حاشیه همایش و در جمع خبرنگاران درخصوص تعامل دولت و پدافند غیرعامل اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از ماموریت های اساسی دولت تدوین برنامه و همچنین راهبری برای توسعه کشور است, توسعه در عرصه های مختلف نیاز به بستری برای امنیت و ثبات دارند.
وی ادامه داد: این ثبات و امنیت بر دو فعالیت پشتیبانی از جهت نظامی و مسلحانه و همچنین غیرنظامی و به صورت غیرعامل قابل تعریف است. بنابراین پیشبرد اهداف توسعه با درنظر گرفتن این دو وجه ایجاب می کند دولت با نیروهای مسلح تعامل منطقی و درستی داشته باشد.
نوبخت در ادامه با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه گفت: به همین جهت در بیست و هفت مورد اساسی که برای توسعه کشور و در برنامه ششم توسعه دیده شده, یک فصل مهم و قابل توجه بر مباحث نظامی و غیرنظامی از جهت سیاست هایی که ما برای بازدارندگی داریم و درحال حاضر اولویت آن با پدافند غیرعامل است, اختصاص دارد.

همایش تخصصی پدافند غیرعامل 365 575 2/19/2016 9:25:12 PM ...
[ مشاهده متن کامل خبر در تدوین برنامه ششم توسعه, اولویت دفاعی با پدافند غیرعامل است در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن