تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجیدی: این هواداران، لیاقت قهرمانی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر ورزشی: فوتبال ایران > لیگ برتر - فرهاد مجیدی دیروز به وعده خود عمل کرد و به ورزشگاه آزادی رفت تا در شرایطی که احساس می شد استقلال از روند خوب خود دور می شود، به هم تیمی های خود روحیه بدهد.
سفر یک روزه شما، روزی دلنشین را برای استقلال رقم زد...
من در برابر هواداران استقلال حرفی برای گفتن ندارم. این هواداران استقلال بودند که آمدند و این روز زیبا را رقم زدند. از همه آنها تشکر می کنم و دست تک تک آنها را می بوسم. خیلی روز خوبی بود و این برد به صدرنشینی دوباره استقلال کمک کرد.
اگر استقلال دوباره به حضور شما نیاز داشته باشد، باز هم هستید؟
نمی توانم قول بدهم. چون 29 فوریه (10 اسفند) باید برای ادامه کلاس های مربیگری به اسپانیا بروم و درگیر کلاس ها هستم. فقط از هواداران خوب استقلال می خواهم از این تیم حمایت کنند و تا قهرمانی در کنار تیم باشند. من هم دلم در کنار استقلال و هواداران تیم است.
حضور بیش از 80 هزار نفر در آزادی چه حسی به شما داد؟
این هواداران عاشق استقلال هستند و از بازیکنان باغیرت استقلال می خواهم برای قهرمانی استقلال و شادی این هواداران از جان مایه بگذارند. این هواداران پرشور، لیاقت قهرمانی دارند.
بازی امروز را چطور دیدید؟
بازی خیلی خوبی بود. جوانان مستعد و آینده دار استقلال مرا تحت تأثیر خود قرار دادند. آنها خیلی خوب کار کردند. فقط می توانم بگویم ...
[ مشاهده متن کامل خبر مجیدی: این هواداران، لیاقت قهرمانی دارند در روزنامه خبر ورزشی ]
مجیدی: این هواداران، لیاقت قهرمانی دارند






جمعه ، ۳۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر ورزشی]
[مشاهده در: www.khabarsport.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن