تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821140997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه بالاي سر سنگرهاي دشمن حضور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سپاه بالاي سر سنگرهاي دشمن حضور دارد
سپاه در حال حاضر بالاي سر تك تك تمام سنگرهاي دشمن حضور دارد و اگر خطايي از سوي آنها صورت بگيرد آنها را مي‌زنيم.
به گزارش سپاه نيوز، سردارسرتيپ پاسدار محمد پاكپور فرمانده نيروي زميني سپاه صبح پنج‌شنبه طي سخناني در يادواره شهيدان يگان ويژه صابرين اظهار داشت: شهداي مدافع حرم شهدايي هستند كه امنيت پايدار را براي جمهوري اسلامي ايران در پي خواهند داشت؛ شهداي عزيزي كه حضورشان در خارج از مرزهاي جمهوري اسلامي براي دفاع از ارزش‌ها و باورهاي ديني‌مان است.
وي ادامه داد: ما در وضعيت و منطقه‌اي قرار داريم كه منطقه‌اي آشوب‌زده و آشفته ‌است. نزديك به ۶۰ درصد از آن سوي مرزهاي ما هيچ كنترلي از سوي كشورهاي همسايه نمي‌شود و مرزها در دست عناصر تروريستي است. سردار پاكپور با تبيين تهديدات و وضعيت امنيتي مناطق مرزي گفت: امنيت فعلي در مرزهاي جمهوري اسلامي با هشت سال گذشته قابل مقايسه نيست.
در سال‌هاي ۸۶ تا ۸۸ در عمق خاك خود با گروه‌هاي تروريستي مي‌جنگيديم و با كمين آنها تعدادي از بچه‌هاي ما شهيد شدند. وي گفت: زماني كه مسئوليت امنيت جنوب شرق كشور به سپاه واگذار شد و سردار شوشتري به سمت فرمانده قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه منصوب شد، بعد از چند ماه به منطقه رفتم و براي ايجاد امنيت پايدار در اين منطقه طرح‌هاي مختلفي را بررسي كرديم زيرا نا‌امني زيادي در آن سال‌ها در اين منطقه وجود داشت ولي هم‌اكنون شرايط با وضعيت آشفته پيرامون قابل مقايسه نيست.
فرمانده نيروي زميني سپاه با بيان اينكه ما در گذشته در بخشي از مرزهاي شمال غرب حضور نداشتيم و عدم‌حضور ما جولانگاه تروريست‌ها شده بود، خاطر نشان كرد: ما با توپخانه‌هاي دوربرد عقبه‌هاي ضدانقلاب و دشمن را مي‌زديم زيرا ضدانقلاب عمقي از خاك ما را گرفته بود، ما در آنجا نه پاسگاه داشتيم و نه حضور و هر هفته مورد كمين دشمن قرار مي‌گرفتيم.
سردار پاكپور با اشاره به سلسله عمليات‌هاي نيروي زميني سپاه براي دفع شر اشرار و تروريست‌ها و ناكام ساختن نقشه جبهه دشمن براي نا امن‌سازي نقاط مرزي خاطرنشان كرد: از سال ۸۹ و پس از فرمان فرماندهي معظم كل قوا مقرر شد كه امنيت پايدار مردم پايه در شمال غرب و جنوب شرق در دستور كار قرار گيرد و خون شهداي صابرين باعث استقرار امنيت در آن مناطق شد.
فرمانده نيروي زميني سپاه تأكيد كرد: بحمد‌الله با اقدامات شجاعانه و متحورانه نيروي زميني سپاه در شمال غرب كشور از سال ۹۰ تاكنون رزمندگان اسلام در ارتفاعات و نقاط مرزي با اقتدار مستقر و با پاكسازي منطقه، تروريست‌ها و اشرار را به عقب راندند. وي افزود: سپاه در حال حاضر بالاي سر تك‌تك تمام سنگرهاي دشمن حضور دارد و اگر خطايي از سوي آنها صورت بگيرد آنها را مي‌زنيم.
سردار پاكپور خاطر نشان كرد: در گذشته زماني كه تروريست‌ها در شرق كشور به عمق كشور مي‌آمدند و عمليات‌هاي خود را انجام مي‌دادند، امروز ديگر چنين اقداماتي را نمي‌توانند انجام دهند و در آن سوي مرزها آن را زمينگير كرده‌ايم، در اين عمليات‌ها همه يگان‌هاي نيروي زميني نقش مهمي را ايفا كردند اما يگان صابرين نقش ويژه‌اي داشت.
وي در بخش ديگري از سخنانش به حضور مستشاري سپاه در سوريه و عراق و كمك به مقابله با تروريست‌هاي تكفيري و سلفي اشاره كرد و گفت: وقتي كه هجمه‌ها از مرزهاي كشور به باورهاي ما آغاز شد، يگان صابرين و ديگر يگان‌هاي نيروي زميني با حضور تعيين‌كننده مستشاري در منطقه به كمك ارتش و نيروهاي مردمي عراق و سوريه شتافتند تا از تعدي به حرم حضرت زينب(س) و همچنين حرم اهل بيت (عليهم السلام) در عراق جلوگيري كرده و دشمنان را در دستيابي به اهدافشان نااميد سازند. وي تصريح كرد: شهداي ما به هزاران كيلومتر در خارج از مرزها رفتند تا با دشمنان اهل بيت(ع) مقابله كنند، آنها رفتند و شهيد شدند چون به باورهاي ديني ما تعدي شده بود.
از طرفي اگر با دشمن در آن سوي مرزها درگير نشويم بايد در مرزهاي كرمانشاه و جنوب غرب با آنها مقابله مي‌كرديم. فرمانده نيروي زميني سپاه در پايان سخنانش تأكيد كرد: حضور مستشاري سپاه در آن سوي مرزها عرصه را بر دشمن تنگ كرده و ميدان وسيعي را از آنها گرفته است زيرا اگر آنها فرصت كنند، مرزهاي اعتقادي و سرزميني ما را مورد هجمه قرار مي‌دهند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن