تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820325306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماشاگران استقلال ومتلک مجیدی به پرسپولیسی ها!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تماشاگران استقلال ومتلک مجیدی به پرسپولیسی ها!
صادقانه می‌گویم هر کسی هم دوست دارد می‌تواند از جمعیت امروز فتوشاپ تهیه کند و برای تیم‌شان استفاده کنند زیرا ۱۰-۱۵ هزار نفر هم بیرون ورزشگاه ماندند.
کد خبر: ۵۶۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ - 19 February 2016


سرپرست جوان تیم استقلال از دیدن تماشاگران امروز استقلال در ورزشگاه آزادی به وجد آمد و به تیم حریف طعنه زد.به گزارش تابناک ورزشی ، فرزاد مجیدی پس از پیروزی دو بریک مقابل گسترش درجمع خبرنگاران در مورد حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه گفت: فکر می‌کنم نمی‌خواهید درباره بازی صحبت کنم. حضور فرهاد برای حمایت از تیم بود. او همیشه پیگیرشرایط استقلال است و با تصمیم خودش به ورزشگاه آمده بود تا تیم را حمایت کند. قصد داشت در تمرین استقلال هم حضور پیدا کند که به دلیل مشکلات شخصی نتوانست زیرا پروازش دیشب بود. امشب هم از ایران می‌رود.سرپرست استقلال در مورد شایعه سرمربیگری فرهاد مجیدی دراین تیم گفت: این بحث صحت ندارد. مجموعه مدیریتی و کادر فنی برای استقلال زحمت کشیده‌اند و تیمی که فینالیست جام حذفی است و در کورس قهرمانی لیگ هم قرار دارد نیازی به تغییر کادر فنی ندارد. فرهاد مجیدی برای حمایت آمده بود. من چون برادرم است این حرف را نمی‌زنم. باید از مجیدی تقدیر کرد که برای حمایت به ورزشگاه آمده بود!مجیدی با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه گفت: باید از هواداران استقلال هم تشکر کنم. صادقانه می‌گویم هر کسی هم دوست دارد می‌تواند از جمعیت امروز فتوشاپ تهیه کند و برای تیم‌شان استفاده کنند زیرا ۱۰-۱۵ هزار نفر هم بیرون ورزشگاه ماندند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن