تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802686766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائتلاف با حامیان دولت به معنای ائتلاف با لاریجانی نیست/باید فضای انتخاباتی را داغ کرد تا مردم را پای صندوق های رای بیاوریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ائتلاف با حامیان دولت به معنای ائتلاف با لاریجانی نیست/باید فضای انتخاباتی را داغ کرد تا مردم را پای صندوق های رای بیاوریم

////
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری در همایش "امید جوانان به گام دوم اصلاح طلبان" که توسط سازمان جوانان و دانشجویان حزب مردم سالاری امروز سه شنبه در محل این حزب برگزار شده بود با اشاره به مجلس آینده اظهار داشت: امیدواریم مجلس پاک شکل بگیرد تا کارآمدی لازم را در حوزه اقتصاد داشته باشد.  

کواکبیان با اشاره به ائتلاف اصلاح طلبان با حامیان دولت اظهار کرد: ‌ اینکه گفته می‌شود ائتلاف اصلاح طلبان با حامیان دولت به مفهوم ائتلاف با لاریجانی است اصلا این گونه نیست چرا که این ائتلاف به مفهوم توافق احزابی است که حامیان دولت هستند. در این مسیر نیز ممکن است افرادی که از حزبی همچون اعتدال و توسعه که لیست ائتلاف حضور دارند از طرفداران آقای لاریجانی باشند.

وی افزود: ما اگر در دنیا بخواهیم بدرخشیم و در ده سال آینده قدرت اول منطقه باشیم این آرامش باید حفظ شود و در حوزه اقتصادی نیز باید پیشرفت خوبی داشته باشیم تا بتوانیم کشور را رو به پیشرفت ببریم.
 
کواکبیان هم چنین در ادامه تصریح کرد: در فهرست اصلاح طلبان بنا بر این بود که دبیران کل احزاب بعد از عارف در لیست باشند اما اکنون براساس حروف الفبا این اسامی آمده که باید در این مورد رایزنی انجام دهیم.   
 
وی افزود: اصلاح طلبان باید موج آفرینی را در انتخابات داشته باشند و اقدامی که سازمان جوانان مردم سالاری داشته این بود که روزهای آخر تبلیغات یک موج انسانی مانند انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در کشور و تهران راه بیفتد تا مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.
 
این فعال اصلاح طلب در ادامه افزود: باید فضای انتخاباتی را داغ کرد تا مردم را به پای صندوق های رای بیاوریم و اگر گام دوم را که انتخابات مجلس است با پیروزی برنداریم دیگر نباید به گام های بعد فکر کنیم اما امیدواریم بتوانیم اکثر کرسی های مجلس آینده را در اختیار بگیریم البته این مسئله برای جیب های خود ما نیست بلکه برای خدمت به جوانان و مردم است.
 
کواکبیان با اشاره به اقدامات برخی نمایندگان در مجالس کنونی گفت: برخی نمایندگان به مسائلی مانند برجام، برکناری ظریف و تخریب دولت تمام سعی خود را می کنند ولی در مورد مسائل جامعه و دردهای مردم هیج واکنشی نشان نمی دهند و اگر منافع جناحی این افراد بگذارد گوش فلک را کر خواهند کرد.   
 
وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به داشتن یک مجلس سالم و کارآمد در آینده اظهار داشت: امیدواریم مجلس آینده مجلسی باشد که امثال شهید مدرس درآن حضور داشته باشند که دل سوز مردم باشند و به بیت المال دست اندازی نداشته باشند و به معنای واقعی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باشند.




۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن